Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er vel som flere her - må forøhre meg med andres erfaringer fordi dagene frem til testingen tar såååå laaang tid! Jeg er har regelmessig syklus på 28dgr men ingen el. Jeg er nå ferdig med min første pergo kur, men vet ikke om jeg har hatt el. for to dgr siden begynte mensmurringene veldig og man kan kjenne det skjer noe nedi der. men lurer litt på om noen har opplevd det samme, om det er pergoen som slo inn, el, graviditet eller bare narretegn? Jeg var slik forrige gang jeg var gravid også, men kan ikke huske at jeg hadde det så tidlig... håper noen har erfaring rundt det
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 forts. over ::: I tillegg har jeg hatt veldig hetetokter den siste uken (mulig det er en bivirkning av pergoen?) - jeg er 25, så det er vel ingen overgangsalder:P
Cathreen Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 hei jeg er like gammel som deg, men har ikke hatt hetetokter, men du må huske at medisiner påvirker oss forskjellig og hetetokter er jo et av dem. råder til å lese på felleskatalogen.no jeg hadde slike hinsides murringer nå for en måned siden , og smerter i rygg og isising i låra. dro rett hjem til min kjære, for sikkerhets skyld. Og i forrigårs er svaret etter 2 runde på pergo jeg er gravid. så jeg vil rett og slett tru at den kicker inn. og du mitt råd er å gi litt f. og leve noe jeg ikke gjorde i første omgang men nå i andre. hadde samleie da det passet meg og ikke noe oppskrift og det funka jo best. Masse lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 det var nok pergoen som slo inn, for igår fikk jeg tydelig EL slim=) så da er det bare å vente å se;)))
lindynatt Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Pergo er kjent for å ha bivirkningen hetetokter.. Og mensmurringer kan komme av El og at kroppen begynner å produserer progesteron. Jeg antar jeg har EL nesten hver mpned og er da så "heldig" og ha mensmurringer og tild els smerter i 1-2 uker før mensen
Mrs.C Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 så du har EL hver mnd, men blir ikke gravid? *håper så at det skal klaffe nå etter ett år m pp *
lindynatt Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Nei blir ikke gravid, hos meg tror jeg at jeg har fpr dårlig progesteron produksjon og jeg har veldig mye spenninger i underlivet/bekkenet. Vi prøver ikke å bli gravid heller
Cathreen Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Venter spent altså, bare trå til nar agan kjennas rar jeg fikk jo resultat følger med !
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 disse dagene går sååå sakte!! tror pergoen har forskjøvet el en uke, så må vente i 10 dager til for å se? hmmmfr =(( *spent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå