Mrs. Kaizer Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Altså jeg har bestilt flyreise til Praha for meg, min mann og minstemann. Vi reiser med Norvegian og da må man jo betale ekstra for bagasjen en skal ha med seg. Jeg bestilte 2 kolli, en for meg og en for mannen. Men etterpå kom jeg på at vi må jo ha med vognen til minstemann. Så det jeg lurer på om vi bare kan møte opp på flyplassen med 2 kofferter og vognen og det går greit eller må vi bestille plass til et kolli til?
hit og dit Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Nei, den er rekna som spesialbagasje. Du kan ha to kolli pluss den, men eg er usikker på om du må betale for den. Har reist med vogn ein del ganger, men husker aldri det der. Skal ut og fly på mandag sjølv, og må atter ein gang ringe Norwegian for å høyre.
silkeføre Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Vogn har du med gratis, også bilstol. Tror de regner med dette når du bestiller plass for småen.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Barn kan ha enten vogn eller bilstol med norwegian. skal du ha med begge deler må den ene gå på din del av kolliene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå