Gå til innhold

Tolussekatter: hurra for polvottene!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Er så enig, polvotter er og blir det mest geniale. De kaldeste dagene nå har ungen gått med de minst teknisk utspekulerte vottene i huset, nemlig 30-kroners polvotter innkjøpt i bulk fra Bogerud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ekstrem forskjell på polvotter, og det er igrunn de billigste som ungene legger sin elsk på og som de syns er best. Syns mange av de er så polstra og klumpete at ungene ikke får tak i noe. Var på leit her om dagen og det var tomt for polvotter de fleste steder, men fant til slutt i en sportsbutikk, de billigste de hadde syns jenta mi var greie og de er vist kjempe gode og varme sier hun. De hun hadde var slitt hull i, og bursdag ute i 17minus trang nye og det fort.

Vi har ett lass med hjemmestrikkede votter i forskjellige former og fasonger. Min mor har dilla kan man si, og hun har laget noen tovede nå, og de er kjempe gode. Nå som det er så kaldt holder de varme, og siden snøen er så kald så fester ikke snøen seg på de. hu eldste i huset tar heller mine slike enn hennes egene polvotter (hun hun nesten grein seg til for de var bare såååååååååå kule og hun har mange andre polvotter)

Skrevet

hihi... her er vi dypt uenige min elskede!

småen hater bogerud sine polvotter og nekter å gå med dem fordi det blir så kaldt. reima sine votter derimot elsker han.

Gjest sug lut
Skrevet

Bogerud har polvotter "gratis". Eneste er at de ofte ikke har lang mansjett, men det ordner seg stort sett greit med å stappe under jakke/dressmansjetten.

Ja, hjemmestrikka er populært her også, men på ski blir det så kaldt av vinden i nedoverbakkene, da må man ha vindvotter utapå og jeg har ikke kommet meg til å sy vindvotter som funker bra ennå. Men har brukt strikkevotter med regnvotter utapå, det var genialt, om enn ikke egna til finmotorikk...

Gjest sug lut
Skrevet

Det er greit, vi får bare fortsette å ha separat økonomi i dette ekteskapet. Alt jeg sparer på Bogerud-votter forlanger jeg å få legge i kjoler så jeg kan være lekker for deg.

Skrevet

jeg liker den tankegangen :) lekre kjoler er et must :)

jeg har stor plan om å leie in en hushjelp og en privatlærer. så du kan putte det inn i "øke kjolekontoen din" også :)

Gjest sug lut
Skrevet

Hm, hvordan kan jeg få mer kjoler av at du leier hushjelp og lærer, medmindre det kanskje er meg, da? i så fall vil jeg ha French Maid-kostyme med kort strutteskjørt og utringing og liten sånn blondegreie på hue. Og sexy lærerinne-kjoler med strenge briller og oppsatt hår.

Skrevet

hehe... jo fordi vi er jo gift og allting. så når jeg unner meg noe - så kan du det også :D

altså om jeg kan bruke 10 000 på hushjelp og lærer, så kan du bruke 10 000 på det du vil... :D

jeg liker å tenke sånn :D

Skrevet

foresten vil jeg også være sexy lærerinne med oppsatt hår :)

Gjest sug lut
Skrevet

Aha. Fremdeles ser dette ut til å ha alle forutsetninger for å bli et lykkelig ekteskap.

Skrevet

hadde jeg vist hvordan så hadde jeg tegnet et hjerte til deg :) du er mitt lysglimt :)

forøvrig har jeg en drittdag etter i går, og har rasert, vasket og omøblert hele huset, så det ser kaos ut. og er gretten og mangler motivasjon og vil ikke begyne på skolen i morgen.

*skulle ønske motivasjon og leselyst var til salgs*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har produsert nøyaktig ingenting i dag, bare stirra på materialet, og hater max. Så har jeg montert en panelovn og snart er dagen gått. Helvete. Jeg har ikke hode.

Men du har pm!

Skrevet

hehe... stirre på materialet og hater max...hihi.. det kan jeg også klare fint :)

montert panelovn? nå syns jeg du høres ut som en alenemor her.

jeg foreslår at vi glimter til med sushi i morgen. det er det eneste fornuftige. sunn motivasjon og gledesspreder - det er sushi :)

Gjest sug lut
Skrevet

Det er litt for langt til sushi jeg stoler på herfra. Men vi skal se hva vi kan ordne.

Skrevet

hvor i verden befinner du deg? langt til sushi? jøsses.

men du kan få velge hva du vil ha som motivasjonsmat. bare det er sundt, motiverende og godt og du spiser det i morgen så er jeg fornøyd.... hehe :D (for da kan jo jeg spise min motivasjons mat :D )

om alle ekteskap hadde vært bygd opp på denne måten så tror jeg folk hadde vært langt lykkeligere :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...