Gå til innhold

Hvor mange er vi med termin i dag da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? hadde vært kjekt å se hvor mange som har termin i dag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har menstermin i dag,men hadde ul termin 3.jan

Skrevet

UL-termin idag ja!

Mens-termin er ikke før 12.... =/

Håper han kommer snart da :)

Skrevet

jeg har samme som deg Lolita... håper de kommer snart, gleder meg sånn til å få holde han i mine armer=)

Skrevet

Ja, aller helst igår :P

Er igrunn ikke sånn skikkelig lei og sliten og sånn, men alle rundt oss maser jo høl i huset på oss! Og _det_ blir man fort lei av :P

Får bare holde ut, jeg blir igangsatt senest 17. januar, så det er ikke mange dagene det er snakk om uansett :)

Skrevet

nei ikke sånn kjempe lei jeg heller, litt lei av å ligge vondt bare... men ja, alt maset, sms og telefoner heeele tiden om noe skjer og at jeg må gi beskjed når noe skjer, tror ikke det første jeg tenker på når riene setter i gang er å sende sms til gud og hver mann!! he he

i papirene mine står det 17. januar, men regner med Haukeland lar meg gå lengre enn det, de er ganske strenge på dette der!! men ihvertfall, LYKKE TIL TIL OSS!!!

Skrevet

Ja det er merkelig hvor populær man plutselig blir når man nærmer seg termin :P

Håper for oss begge at babyene kommer snart, det er som du sier vondt å ligge, og nå vondt å sitte også.

Har noen vonde kynnere bak i ryggen som jeg håper det kanskje blir effekt i etter hvert :)

Hvor lenge lar de deg gå da? Om alt er bra med baby og mor selvfølgelig...

Vet du kjønnet?

Skrevet

vet ikke hvor lenge de lar meg gå... skal snakke med de på torsdag og håper på noe god informasjon, men alle sier jo forskjellig!!

jeg har en gutt i magen min, du da?

er kjempe klar jeg nå, mange som har termin etter meg som er i kretsen min som har sneket i køen, og det er faktisk ganske irriterende, he he!!

Skrevet

Gutt i magen her også :)

Har jente fra før, så det blir kjempemorro med gutt.

Håper det slipper å bli noe stort tema da, tenker på å bli igangsatt. Det beste er vel at de kommer av seg selv :)

Sniking i køen vet jeg alt om, til og med ei venninne som hadde termin om 5 uker fikk sønnen sin før meg... *bah* deprimerende :P

Tror vi skal prøve oss på litt sengekos ikveld og se om det ikke hjelper på litt *knise*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...