Gå til innhold

Jeg elsker mannen min over alt på jord!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så snill og god!! Hjelper til hjemme uten at jeg må be om det, står opp med storebror sånn at jeg får sove lenge. Maserer meg og gnikker og gnur på den vonde svære kroppen min (dagsarbeid i seg selv nå... ) Lager middag og i det hele tatt står på!

Jeg føler meg som verdens heldigste kvinne som får æren av å dele 2 barn med han!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gud så heldig du er... ja, jeg skjønner godt at du/dere gleder dere til å få ett barn til:)))

Her er han ikke akkurat så hendig... skjønner seg ikke helt på gravide meg... men elsker han fordet da:)))

Skrevet

skjønner godt hvordan du har det. Har en mann som er slik jeg også og jeg bare elsker han så mye:) Vi har det godt :)

Skrevet

Jeg må bare henge meg med her. Har verdens beste mann jeg også! Han rydder og ordner og leker og tuller og tøyser med datteren vår, og passer på at jeg har det bra. Han er fantastisk! Hurra for mennene våre! De trenger litt oppmuntring de og. :)

Skrevet

Ja det gjør de så absolutt!! Det er tungt for oss som bærer fram disse skjønne barna, men jaggu er det tøffe tider for mennene våre også! Alt de må holde ut med...hehe ;) Så derfor knalla jeg til med en skikkelig jule/barselgave nå. Jeg sender han avgårde på konsert med yndlingsbandet hans Dave Matthews Band i Dublin i mars...blir borte i 2 døgn, og det synes jeg han fortjener...Han ble så glad at tårene trilla ;) Så nå satser vi bare på at mini'n i magen kommer i løpet av andre halvdel av februar... :) Han drar ikke dersom fødselen ikke har funnet sted da...

Skrevet

hehe, for et sammentreff!! min er jo også verdens beste:D så heldige vi er som har det så godt med mannen vår!!! Jeg venter nr 2, men nr 1 med han, forrige svangerskap var ikke noen dans på roser... Måtte f.eks opp kl 5 om natten da jeg var 35 uker på vei og jage festdeltakere etter x antall blide anmodninger om å dempe seg... Så nå vet jeg virkelig å sette pris på det jeg har!!!!:o) snille mannen, masserer og henter vann ++, spør om det går bra hele tiden, trøster når jeg ikke har fått sovet noe om natten, tar mesteparten av husarbeidet uten et ord til klage, tørker hormontårer, er verdens beste stefar for dattra mi som også forguder ham og er i det store og hele alt for meg nå:o) Tenk sånn flaks at vi har dem!!!

Gratulerer alle andre dere som også har verdens beste mann:O) Viktig at vi ikke glemmer å fortelle dem hvor stor pris vi virkelig setter på dem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...