Spent2014 Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Først vil jeg takke alle dere som er så snille og tar dere tid til og ta en titt på oss som så gjenre skulle blitt gravide =) Dere er supre...... Har dere muligheten og lyst til og se om jeg enderlig har klart det denne gangen? Har nemlig truffet blink på EL denne gangen (30\12) Kansje litt tidlig ennå,men går bare og venter på gravid teng om dagen? På forhånd tusen takk =) Jeg:110983 Han:010882
Spent2014 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2010 Noen som kan ta en titt? Har IKM 12\1 og håper så inderlig vi har klart det denne gangen......
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Godt nytt år til deg også Jeg tror det lar det vente på seg litt til for dere... dessverre... Tror du går over mens noen dager denne mnd, men at den kommer rundt 16-17. Tror det skjer ting etter sommeren og at du blir gravid i november 2010. Veksler litt mellom gutt og jente her... Tror jeg har lyst til å si at dere får gutt først og så ei jente noen år senere. (Når gutten er ca 4-5 år). Bruk tiden til å koble av. Begynn med meditasjon/yoga el.l. Jeg fikk opp noe i forhold til magnesium. Jeg vet ikke hvordan det er ift graviditet, men du kan jo høre på helsekosten eller med legen om det er ok å ta tilskudd av det. Du har sikkert hørt det før, men ikke stress med å bli gravid. Det blir din tur også! Tror du har ei venninne som snart skal ha baby (en gutt) og ei venninne som snart kommer til å fortelle deg at hun er gravid (får jente). Det kan virke frustrerende at "alle" andre rundt deg får babyer/blir gravide, men prøv å gled deg med venninnene dine og kos deg med "tantebarna". Masse lykke til!
Spent2014 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 November 2010??? Sååå lenge? Men tusen tusen tak for svar,det stemmer at ei venninne skal ha en gutt i midten av feb =) Og har nettopp fått beskjed at ei annen venninne er gravid,men ikke vært på ul ennå. Men skal virkelig tenke på joga og slikt,smøre meg med tolmodighet og kose meg med "tantebarna" =) Tusen takk igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå