Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Gi helt forskjellig svar på når jeg hadde EL.. Hvem kan en stole på??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Noen som kan legge inn på skravle og bli gravid ? :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har akkurat samme situasjon:-) Kjøpte ladycomp nylig og har for moro skyld lagt inn data på fertility friend. Ladycompen mener jeg hadde el to eller tre dager (husker ikke helt) før ff foreslår. For min del tror jeg det skyldes at jeg ikke har tempet hele måneden og ladycompen ikke har blitt "kjent med meg enda". Det står også i bruksanvisningen at ladycompen bare gjetter på el i første syklus og den viser dermed ekstra mye rødt de første par syklusene for å ta høyde for dette. Når mensen kommer kan den omgjøre den gjettede datoen til virkelig dato for el... Jeg vet ikke hvor lenge du har tempet og registrert da.. og om forskjellen i el vil ha noe praktisk å si.. Jeg mener, viste ladycompen f.eks grønt der ff mener det ville ha vært rødt ?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Forskjellen hos meg er mer enn ett par dager... Dette er andre syklus. Første sykuls viste LC el 19.nov. FF-26 nov. Andre syklus viste LC el 19.des og FF-1jan. Har ikke fått mensen, så LC sin el må nesten være feil.... Men FF sin el var på dag 31 i syklusen, dagen jeg egentlig etter "normale" sykluser skulle hatt mensen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå