Gå til innhold

Ladycomp og Fertility Friend


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi helt forskjellig svar på når jeg hadde EL.. Hvem kan en stole på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan legge inn på skravle og bli gravid ?

 

 

:-)

Skrevet

Jeg har akkurat samme situasjon:-) Kjøpte ladycomp nylig og har for moro skyld lagt inn data på fertility friend. Ladycompen mener jeg hadde el to eller tre dager (husker ikke helt) før ff foreslår.

 

For min del tror jeg det skyldes at jeg ikke har tempet hele måneden og ladycompen ikke har blitt "kjent med meg enda". Det står også i bruksanvisningen at ladycompen bare gjetter på el i første syklus og den viser dermed ekstra mye rødt de første par syklusene for å ta høyde for dette. Når mensen kommer kan den omgjøre den gjettede datoen til virkelig dato for el...

 

Jeg vet ikke hvor lenge du har tempet og registrert da.. og om forskjellen i el vil ha noe praktisk å si.. Jeg mener, viste ladycompen f.eks grønt der ff mener det ville ha vært rødt ?

Skrevet

Forskjellen hos meg er mer enn ett par dager... Dette er andre syklus. Første sykuls viste LC el 19.nov. FF-26 nov.

Andre syklus viste LC el 19.des og FF-1jan.

Har ikke fått mensen, så LC sin el må nesten være feil.... Men FF sin el var på dag 31 i syklusen, dagen jeg egentlig etter "normale" sykluser skulle hatt mensen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...