Gå til innhold

Unnskyld

Anbefalte innlegg

Skrevet

-for at jeg ikke kom med hele sannheten, bare halve.

Det er ikke bare fra desember at hun har sett på rompefilmer, det er hele året. Hun sier at mannen sendte henne en film i desember og at dette var den første hun hadde sett, men det er løgn.

Løgn fører til mere kull.

Sannheten var at hun hadde et helt lager med slike, spesielt av en viss aktør; herr Vidal. Hun kan alt om ham, og det er ikke fordi de er naboer for å si det sånn.

Hoi, det var godt å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf?! :-O

*ble ikke nysgjerrig i det hele tatt*

Skrevet

Dette skjønte jeg ingenting av...Hm...

Skrevet

Du er den største løgneren i Spania - du sitter bare og babler og sikler på kragen din etter Lequio som har stemme som Melanie Griffith, og DU sier at jeg lyger?! HA!!!

Den som får kull er du - mannen din får rompefilmen i følge min kjære onkel Melchior. Og jeg tror ikke det var dette han mente med at du skulle gå inn her og be meg om unnskyldning.

Jeg har, med hånden på hjertet, sett kun en rompe-film og det var den min bedre halvdel sendte meg nå før jul med hint om hva som kunne være gøy... så ikke mye gøy ut for min del, men men....

Har heller ALDRI sett en eneste film med hverken Vidal eller Rocco eller hva de heter alle sammen, selv om min eks-samboer (må jeg vel egentlig kalle ham) hadde 6 - SEKS - pappesker med disse greiene... dog tror jeg ikke alle var av Nachiton min ;o)

Så du kan ta det kullet du får i morra og stappe det opp der sola aldri skinner di røy!!!

Skal si det til Melchor jeg :oP

Skrevet

Det er ikke løgn at Lequio er fin.

Skrevet

Du kan få "Ørn" til å stappe Lequio opp culon din!!!!

Skrevet

Ørn, frøken, er svært populær og får masse fanpost, derfor må jeg innimellom logge inn og tømme kassa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...