Gå til innhold

Dette med halv skatt i desember..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i barselperm og fikk jo bare halv skatt på HALVE lønna fra Nav i desember..! Hva skjer med det?? Skal det ikke være halv skatt på HELE desemberlønningen?? Trodde først at man da får halv skatt på halve januar-lønna også, men det ser ikke sånn ut på Nav sine hjemmesider.. Merker at det var fryktelig irriterende, spes fordi vi har pusset opp i julen, og fordi kulda har tatt knekken på bilen min, blir en dyyyr januar, spesielt når man får et par tusen mindre utbetalt..! Grrrrrrrrrr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrepenger er trekkfrie 1-15 og med vanlig skatt 16-31.

Er du sikker på at det ikke er hel trekkfritt de dagene der du mener det er trukket halv skatt? :)

Skrevet

Åja, nei det er jeg ikke sikker på.. Da stemmer det sikkert alikevel da. Da fikk jeg vel bare mindre enn jeg hadde trodd jeg skulle få! jaja, shit happens! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...