Oktoberbaby :-) Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er i barselperm og fikk jo bare halv skatt på HALVE lønna fra Nav i desember..! Hva skjer med det?? Skal det ikke være halv skatt på HELE desemberlønningen?? Trodde først at man da får halv skatt på halve januar-lønna også, men det ser ikke sånn ut på Nav sine hjemmesider.. Merker at det var fryktelig irriterende, spes fordi vi har pusset opp i julen, og fordi kulda har tatt knekken på bilen min, blir en dyyyr januar, spesielt når man får et par tusen mindre utbetalt..! Grrrrrrrrrr....
Ioren Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Foreldrepenger er trekkfrie 1-15 og med vanlig skatt 16-31. Er du sikker på at det ikke er hel trekkfritt de dagene der du mener det er trukket halv skatt?
Oktoberbaby :-) Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Åja, nei det er jeg ikke sikker på.. Da stemmer det sikkert alikevel da. Da fikk jeg vel bare mindre enn jeg hadde trodd jeg skulle få! jaja, shit happens! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå