Mor til en godgutt + en spire Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 hei lurte på om noen har erfaring med 3d ultralyd i uke 26? tenkte å bestille time og det var bare ledig time når jeg er 25 + 5.. jeg har en samboer som reiser bort på jobb i 6 uker når jeg er 26+0, så vil ikke vente helt til han kommer hjem igjen.. ble det gode resultater og bilder?
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2010 ingen som har tatt 3d i uke 26? :/ kanskje prøve på et annet forum?
pagoda m/ny spire Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 jeg har tatt i uke 27-28 da var det ei lubben lita så var der. veldig liten, men alikevel lubben får ekstra oppfølging denne gangen pga komplikasjoner sist. så jeg skal i uke 26 på ul. tenkte å spørre om jeg kunne få se 3d. der du vil best. tid kan de vel fortelle deg hva som er gunstig eller ei...
pgpia_ Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Tok 3D da jeg var 24 +3, fikk kjempe fine bilder, så jeg kan ikke se noen grunn til å ikke dra
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Hei... tilhører 3.trimester... tror nok uke 26 går helt greit... jeg tok i uke 30... (bilde på profilen *STOLT*)
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2010 takk for alle svar! da bestiller jeg nok 3d ultralyd!! blir koselig å ha med den framtidige pappan! gleder meg allerede!! han er jo så stolt og jeg føler at han vil få mer utbytte av svangerskapet om han får sett den lille i magen.. han var såklart bortreist på jobb ved ordinær ul, så han får bare sett de 2 bildene jeg fikk der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå