Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag da? 5. januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

49 dager igjen

Skrevet

Jeg har 7 dager igjen og er veldig klar for å treffe lille gullet:O) Kjeder meg, er rastløs og trøtt samtidig.. Hehehe.. En ganske merkelig situasjon... Nå ser jeg bare fram til å ha en lita tulle og dulle med istede for fjernkontrollen og puten.. Lykke til alle sammen, spennende dager vi har i vente:O)

Skrevet

13 dager igjen, men belager meg på overtid....

Skrevet

-2 dager, var på ul i går og han veier ca 3,5 kg så på tide å komme ut nå synes jeg.

Skrevet

-2...

Har aldri vært gravid så lenge. Jeg lengter sånn etter fødsel. Vil så gjerne holde guttebabyen min i armene mine heller. Vil føde nå...

Skrevet

16 dager igjen a gitt. Håper han blir der inne ihvertfall en uke til... Må bli frisk i bihulene mine for å klare å føde.....

Skrevet

5 laaaaange dager.

Ingen rier eller noe spennede som skjer her. Slimproppen har gått - thats it!

Ikke vonde kynnere engang, bare sånn uggen følelse i mage/rygg og litt kvalm. Tror jeg kommer til å gå over termin:(

Skrevet

-1 dag. Litt utolmodig nå, ja. Vet de sier at 3. mann kan være en luring, og at jeg må vente to uker til, men det har jeg slettes ikke lyst til ;)

Skrevet

56 dager igjen. For å få tiden til å gå litt fortere vasker jeg sengetøy og baby tøy den uka her. pluss at jeg begynner på fødebagen :-)

Skrevet

61 dager igjen nå:)

Skrevet

Termin idag :)

Skrevet

47 dager igjen. Synes magen min er blitt så fryktelig stor plutselig. Den er liksom overalt - den kræsjer i puppene, jeg kjenner den langt opp i halsen og maten jeg mister som før datt på gulvet -den ligger så fint oppå magen. Føler meg mer og mer som en halvbizarr figur...

Skrevet

61 dager. Og har kjøpt de første klærne i dag!

Skrevet

64 dager igjen :o)

Skrevet

Termin imorgen! Juhu! Jordmor mente at nå måtte livmoren bare få hvilt seg litt etter 2 uker med intens hoste....Gikk ned for telling 1.juledag...

Så til helgen var det nok høyst aktuelt med fødsel...

Grugleder meg;.)

Skrevet

36 dager igjen til termin. Måtte en tur på sykehuset i går. Hadde sterke kynnere som ikke ville gi seg, så de ville sjekke meg.

Fikk beskjed om at det kan skje om noen dager, men det kan også ta noen uker. Så blir spennende å se når han kommer :o)

Skrevet

15 dager igjen !

Skrevet

hadde termin 2 januar,men er nok like gravid her gitt :( leeeeiiii nå og vil mer enn noe holde snuppa i armene mine.. får begynne og prøve litt kjærringråd =)

Skrevet

51 dager!! Synes det går framover jeg!:-)

Skrevet

46:O) så og si alt av utstyr i hus, syns det går litt mer framover nå:o)

Skrevet

19dager til termin i dag! :o)

Er veeeeeeldig klar for å møte lillesnuppa nå ja!! :o)

Ble veldig fødeklar straks vi rundet 2010!

KOM KOM KOM!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...