Gå til innhold

Flere som danser zumba her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Definitivt det beste kjøpet i 2009. Også fra tv shop da! ;)

 

Har akkurat begynt.. og skal ned 18 kg!! huff.. Noen som har gått ned mye på zumba (og forandring av kosthold selvfølgelig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke det, men lurer på å skaffe meg det. Er det morsomt?

 

Jeg håper jo at det skal være bra trening, så jeg er interessert i svarene du eventuelt får her.

 

Jeg skal ned 8 kilo, med jogging, vekttrening, motbakkegåing og sunt kosthold.....og zumba?

Skrevet

Nei, men har sett reklamen... *Fnis* Du får trekke gardinene godt for mens du holder på!!

Skrevet

Mener jeg leste om ei som hadde gått ned 9 kg på 3 mnd med Zumba.. det er ordentlig siltsomt ja.. Men må ha litt rytme i kroppen for å få maks ut av det. Hadde håpet jeg kunne trena masse idag, men mini vil ikke sove og bare griner.. Så da får jeg trene mer senere.. ;)

 

Man får både 20 minutter power work out, cardio party, tone and sculpt og magetrening. Jeg koser meg hvertflall. Skal til og med ta ned de gamle danseskoene mine så det blir lettere på gulvet her.. :)

 

HI

Skrevet

Ja da har jeg bestil meg Zumba å pilates dvd:) ...lettpåvirkelig....

 

Håper det er bra trening, å noe jeg klarer,eier ikke rytmesans så dette kan bli komisk,saster på jeg får litt rytmesans nå da;)

Skrevet

Hehe ja.. Kjenner baby magen skvulper fram og tilbake her jeg hopper. Sikkert ikke et bra syn ;)

 

HI

Skrevet

Man kan gjøre det uten hoftebevegelser og slikt i starten.. Sånn for å komme litt inn i det. :)

 

HI

Skrevet

er dette noe for oss som går gravid nå?? ikke bare etter fødselen mener jeg! jeg er bare 9 uker-men ønsker å holde formen litt oppe under sv.skapet også...

Skrevet

Kan nok ta stegene ja, men ikke så mye hopp og sprett som man skal for å få maks utbytte.

 

HI

Skrevet

oki,vet ikke helt hva det går ut på :) men kan jo ta det rolig nå i sv.skapet(å så lære alle trinnene) så er jeg vel supergod å klar for skikkelig trening etterpå når alle kiloene skal av igjen ;)

kos deg me hopp å sprett å zumba du hvertfall ;)

Skrevet

Rett over 500 kr var det vel.. kjøpe på www.tvshop.no

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...