Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Definitivt det beste kjøpet i 2009. Også fra tv shop da! Har akkurat begynt.. og skal ned 18 kg!! huff.. Noen som har gått ned mye på zumba (og forandring av kosthold selvfølgelig)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Nei, jeg har ikke det, men lurer på å skaffe meg det. Er det morsomt? Jeg håper jo at det skal være bra trening, så jeg er interessert i svarene du eventuelt får her. Jeg skal ned 8 kilo, med jogging, vekttrening, motbakkegåing og sunt kosthold.....og zumba?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Nei, men har sett reklamen... *Fnis* Du får trekke gardinene godt for mens du holder på!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Mener jeg leste om ei som hadde gått ned 9 kg på 3 mnd med Zumba.. det er ordentlig siltsomt ja.. Men må ha litt rytme i kroppen for å få maks ut av det. Hadde håpet jeg kunne trena masse idag, men mini vil ikke sove og bare griner.. Så da får jeg trene mer senere.. Man får både 20 minutter power work out, cardio party, tone and sculpt og magetrening. Jeg koser meg hvertflall. Skal til og med ta ned de gamle danseskoene mine så det blir lettere på gulvet her.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Ja da har jeg bestil meg Zumba å pilates dvd:) ...lettpåvirkelig.... Håper det er bra trening, å noe jeg klarer,eier ikke rytmesans så dette kan bli komisk,saster på jeg får litt rytmesans nå da;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Hehe ja.. Kjenner baby magen skvulper fram og tilbake her jeg hopper. Sikkert ikke et bra syn HI
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Man kan gjøre det uten hoftebevegelser og slikt i starten.. Sånn for å komme litt inn i det. HI
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 er dette noe for oss som går gravid nå?? ikke bare etter fødselen mener jeg! jeg er bare 9 uker-men ønsker å holde formen litt oppe under sv.skapet også...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Kan nok ta stegene ja, men ikke så mye hopp og sprett som man skal for å få maks utbytte. HI
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 oki,vet ikke helt hva det går ut på men kan jo ta det rolig nå i sv.skapet(å så lære alle trinnene) så er jeg vel supergod å klar for skikkelig trening etterpå når alle kiloene skal av igjen kos deg me hopp å sprett å zumba du hvertfall
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Rett over 500 kr var det vel.. kjøpe på www.tvshop.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå