juliibaby Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg opplevde en MA i august og fikk derfor 2 tidlige UL var på den siste for 2 uker siden og var da kommet lengre enn anntatt. Så er nå 15+4 på vei. Skal på min første svangerskapskontroll i neste uke, er da kommet til 16+3. Og vet at de fleste har sin første kontroll i ike 8-12. Siden jeg er kommet så langt kommer det til å bli en annerledes kontroll da? (kan flere ting gjøres) høre hjertelyd å sånne ting??' Er så bekymret for at det skal gå galt, selv om jeg så et sprell levende foster i uke 13+4. Så håper jeg liksom ska bli betrygget om at babyen fortsatt lever når jeg skal på kontrollen..
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 hei det kan hende du får høre fosterlyden da men det er ikke sikkert. det er stor forskjell på hvilke leger/jm som vil høre etter den tidlig. jeg hørte min i uke 12 men vet mange ikke har funnet den i uke 18.... skjønner du er bekymret, selv om risikoen er veldig liten for å miste nå. om ikke mange uker vil du kjenne spark og det er deilig å få bekreftet hver eneste dag at det er liv der inne. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå