Gå til innhold

hehe, er dere enig jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Eksen min sa " du vet når en mann er intressert i deg, da sender han to meldinger på rad uten svar..."

 

Holder dere med her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Sender 2 meldinger på rad uten svar" skjønnte ikke den jeg!?!

Skrevet

Skjønner heller ikke helt hva du mener.

Skrevet

 

huff, leste akkurat hva jeg hadde skrevet, var ikke klart skrevet, trenger litt kaffe tror jeg..

 

Jeg mente om en fyr du går ut med, sender flere meldinger på rad, uten at du har svart ham tilbake enda.. Da er det et tegn på at han er veldig interressert ?

 

Skrevet

Synes det høres litt desp ut jeg da men.....

Skrevet

Det er vel hipp som happ tenker jeg. Noen er kanskje bare ekstremt klengete eller nevrotiske, psykopater, noen glemmer kanskje det de skulle skrive i første å sender en ny (ofte jeg gjør det).

 

Husker jeg reagerte på det med avsky hvis noen sendte flere meldinger før jeg svarte de tilbake, virket desperate.

Skrevet

Ja, da er han interessert! ... men spørsmålet er: I hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...