Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Eksen min sa " du vet når en mann er intressert i deg, da sender han to meldinger på rad uten svar..." Holder dere med her?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 "Sender 2 meldinger på rad uten svar" skjønnte ikke den jeg!?!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Skjønner heller ikke helt hva du mener.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 huff, leste akkurat hva jeg hadde skrevet, var ikke klart skrevet, trenger litt kaffe tror jeg.. Jeg mente om en fyr du går ut med, sender flere meldinger på rad, uten at du har svart ham tilbake enda.. Da er det et tegn på at han er veldig interressert ?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Synes det høres litt desp ut jeg da men.....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Det er vel hipp som happ tenker jeg. Noen er kanskje bare ekstremt klengete eller nevrotiske, psykopater, noen glemmer kanskje det de skulle skrive i første å sender en ny (ofte jeg gjør det). Husker jeg reagerte på det med avsky hvis noen sendte flere meldinger før jeg svarte de tilbake, virket desperate.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Ja, da er han interessert! ... men spørsmålet er: I hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå