Gå til innhold

Barnas Hus sin prisgaranti......???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe voksi urban. Den koster 1899 på barnas hus. Har funnet den til 1550 kr på to barneutstyrsbutikker som også har nettbutikk nå. Er det så enkelt som at jeg ringer på barnas hus og forteller det så får jeg den til samme pris?? Har jeg forstått det riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt.

Skrevet

Du må vel ta med en utskrift eller link til siden eller noe for å bevise at det er billigere der :)

Men om det er vanlig pris på de butikkene, og du kan bevise det så skal det være sånn at du får den prisen hos Barnas Hus ja :)

Skrevet

Sist gang det var en diskusjon om dette var det ei som hadde fått beskjed om at hun måtte ha en kvittering for å bevise at hun hadde betalt dette for varen. Det er isåfall helt idiotisk, hva skal en med to av samme? Ring de og skriv en oppdatering til oss.

Har fått mye dårlig service på barnashus i det siste, så jeg er litt lei hele butikken for å være ærlig.

Skrevet

Prisgarantien gjelder vel bare om det er fullpris i da andre butikkene, den gjelder ikke om de har tilbud..

Du får ringe å høre hva de krever, skulle ikke forundre meg om de har en eller annen merkelig regel med liten skrift.

Skrevet

Prisgarantien gjaldt bare om de hadde varen til den prisen i butikken. Altså ikke bare over salg på nettet. Men de har samme prisen på de i butikken å, men dette måtte jeg bevise. Hvordan skal jeg klare det når butikken ligger i Haugesund???? Å jeg bor i Trondheim. Men samme for meg. Bestilte den nettopp fra Haugesund jeg, får den for 1598 ink porto og oppkrav. De skulle sende den i dag. Så da er jeg fornøyd så får bare Barnas Hus ha det så godt!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...