Gå til innhold

frustrert etter ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble veldig skuffet etter ordinær ul.. syns hun som tok ul'en var veldig kjapp og sa veldig lite om babyen. Da hun skulle beregne termin sa hun flere ganger at hun ikke klarte å å ta ordentlig mål av hodet pga at babyen lå så langt oppi livmorveggen, så det virket som hun bare tok et mål får å bli ferdig. menstermin er 21 mai og ordinær ul 29 mai. jeg vet at 29 mai ikke kan stemme i det hele tatt, pga jeg er sikker på siste mens, når vi hadde sex . har også tatt en del ul'er tidligere i dette svangerskapet pga blødninger. da ha legene sagt alt fra 22 til 24 mai.den siste i uke 12. så jeg blir stresset til terminen jeg fikk på sykehuset pga overtid. hvis jeg går over tiden vil det være tre uker over. og det syns jeg blir altfor lenge å gå.

flere som har opplevd lignende? Hva gjorde/gjør dere med dette? trenger ikke bli noe problem , men som sagt hvis jeg går over tiden..

ble lagt dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ringt å sagt i fra at du følte deg feil behandlet. Det skal ikke være slik. Grunnen til at man kommer på ordinær UL er jo for å sette rett termin. Vet om flere som har vært inn på UL og som har måttet kommet tilbake en gang til fordi babyen lå vanskelig til første gangen og alle målene ikke kunne taes.. Synes du bør ringe å konfrontere dem med det..

Skrevet

Enig med juliibaby, ring å få en ny time og forklar hvorfor

Skrevet

Tror jeg hadde bedt om ny ultralyd. Verdt forsøket i alle fall.

Jeg hadde 16 dager mellom menstermin og ultermin forrige svangerskap. Ble fulgt tett fra menstermin, og satt i gang midt i mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...