Misti Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hun er 6,5 måned og går sine egne vier... når hun var baby slet jeg med og finne en sutt hun ville ha, fant en type og det ble lykke i huset nå vil hun ikke sutt lenger (greit nok for meg). når hun var 4.5 måned starta vi litt med grøt med hun likte det ikke noe særlig. men i og med at hun ikke er spes glad i melka si heller så synts hs at det var litt viktig med grøt så jeg prøvde 6 måneders grøten da hun var 5 mnd.... den gikk ned på høykant. nå vil hun ikke ha 6 månedersgrøten og vi har gådd over til 8 mnd grøten.. hun vet hva hun vil ja..
eplepeple Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Å jadda! Sutt var heller ikke populært her i huset før hun var 2-3 mndr. Da var det KUN latex og sånn er det enda Likte best MAM flasketuter......Vi foreldrene lot henne prøve litt forskjellig da hun ikke spiste så mye, men greit for oss hun drakk jo mer melk av de flaskene Hun liker godt havregrøt, men ikke hvete........ Hun blir sint når hun ikke får være hos mamma akkurat når hun vil.....da er ingen andre bra nok..... Eeeeelsker fukt, haaaater middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå