2søtesmåh Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Fikk ikke svart med PM. Du har sperret meg, eller full postkasse ) Men Gud, som jeg misunte dere på den turen..SÅ trivelig det så ut, var det tre par som dro eller? Dere virket så sprudlende og energiske at man skulle ikke tro at det var rett før og etter en marathon. Må være fint å ha en gjeng rundt seg som er optatt av det samme... Kjenner flere som trener altså, men alle har liksom "sin greie";- bortsett fra at alle synes jeg er sær som har lyst til å bare løpe ) Den foten det var bilde av, BLE det sånn etter marathon, eller er det "gammel trenignsskade"? Jeg HATER tær og føtter, og det så fryktelig vondt ut, og med behov for daglig vedlikehold..Jeg greier nesten ikke klippe neglene på mine egne tær, om jeg må regne med og ende opp sånn når marathon skal løpes, så blir det uaktuelt o) ÆSJ!!!! He-he... OG for å gjenta spørsmålet fra forrige tråd, er det do utplassert langs en sånn løype? ER det vanlig, siden du sa du hadde mange tissepauser...Eller må man bare ty til naturen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå