Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 skal ta MR i dag og gruer meg veldig til å måtte ligge i den maskinen i en halv time!! Hva om jeg får klaus..??
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Husk at jo stillere du ligger jo fortere går det. Har gjort det selv og det er faktisk veldig nervepirrende, rart fordi fra utsiden ser det jo helt greit ut. Tenk på noen kule sanger, en dag på en herlig varm strand eller en natt med Jonny Depp:) Det går sikkert greit. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 God ide med Johnny Depp Skal prøve å ligge musestille men jeg kjenner jeg gruer meg ja..
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 noen steder har de øreklokker med musikk.du får si ifra at du er engstlig,det går så bra så :-)
~Fru R~ Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Går helt fint! Vet ikke om du er gravid, men husk at gravide ikke skal ta MR;)
aanonym Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Det er en åpning rett bak hodet ditt. Pass på å legg deg slik at du ser ut av det, så går det greit. Har tatt MR to ganger.
aanonym Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Men maskina bråker jo så jævlig at man knapt hører musikken uansett:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Det kan man huske så mye man vil, men av og til må faktisk gravide ta MR. Jeg måtte det, og alt gikk bra. Men jeg ba om en ekstra UL etterpå
DK+2 Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Jeg grua meg og litt til MR, men syns det gikk ganske greit, litt vanskelig å ligge stille så lenge, men det gikk det og.. ikke ha på deg en BH med spiler, da må du ta den av Hehe.. ikke det at det gjør noe da, regner med de har "prøverom" der som de hadde i Tromsø der jeg tok MR.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Jeg skjønner ikke problemet. Jeg har tatt både CT og MR mange ganger, og sist sovnet jeg faktisk inni der. Selv om det kakla og bråkte noe hinsides! Det er bare å lukke øynene, og tenke på alt annet enn det hverdagslige, det. Jeg for min del tenkte på hvor deilig det var å ha sjansen til å legge seg nedpå, uten at noen forstyrret meg og sa jeg måtte stå opp..kunne gjerne ligget mye lengre, hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 hi her Takk for mange gode råd Det var ikke galt i det hele tatt! Jeg trodde jeg skulle ligge i en slags trommel og var redd for å få litt panikk inni der men det var jo nesten som røtgen.. fikk en stor rund greie over meg og lå på en benk.. det gikk kjempefint men det var lenge å ligge så stille ( 1time) Det var ingenting å grue seg for Hvor lang tid tok det før dere fikk svar, dere som har tatt mr?
sjøsamen Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 det går nok mye bedre enn du tror... jeg grudde meg veldig, men gikk bra... og som tidligere sagt, ligg helt rolig så går det raskere Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå