solei Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Tøffe jeans..minner om en bik bok jeans jeg hadde. Måtte jo bare prøve den. Og den var kjempedeilig på. Tøffe detaljer, overhodet ikke kjerringbukse. Tror det er den beste buksen jeg har. Hadde aldri fallt meg inn å finne bukse på Lindex, ikke jeans ihvertfall. Kostet 199 på salg.
Lea Laus Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg hadde et gavekort fra jula og var innom Lindex i går. Kjøpte meg en kjempefin jeans til 299,- ! Helt toppers. Jeg hadde aldri tenkt å kjøpe bukser der, men de hadde masse fint.
uanonym Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Ja Lindex slår til av og til. Selv synes jeg vila jeans er knallbra, og de er heller ikke dyre.
solei Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 Så bra da. Jeg kjøpte en jeans på Cubus engang. Kjente veldig godt på stoffet og passformen at det var billig å lage. Brukte den en gang. Synes til vanlig slike jeans ser heslige og jalla ut. Men denne er faktisk den beste jeg har for øyeblikket. Like god passform idag. Og den er ikke stenvasket...noe som har tatt livet av flere jeans alt for tidlig. Vero Moda jeansene idag holder ikke lenge. Pluss at de er blitt mye dyrere . Men jeg tviler på at jeg finner andre bukser på Lindex. Dette var nok ett scoop!
solei Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2010 Vila er og bra. Men dårlig med Vila klær her jeg bor. Går ihvertfall ikke å bestille bukse lenger. Jeg bruker 36-38. Men denne er i str40...har ikke lagt på meg i julen. Kommer helt an på hvilken passform. Denne er slim fit.
solei Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2010 Hva da? At jeg ikke la på meg i jula..hehe. Har faktisk tatt av for vi gikk oss ihjel på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå