Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen spurte meg om jeg tisset oftere nå enn tidligere. Jeg svarte at det kom helt an på væskeinntaket.

Jeg tisset oftere i begynnelsen av svangerskapet, enn jeg gjør nå.

Tisser alle oftere på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg kom ocer på tredje trimester økte dette igjen. Var mye tissing i starten av svangerskapet for så å avta i andre trimester. Da jeg var ca 31 uker på vei økte dette betraktelig. Babyen presser mer på blæra. Tror hodet har festet seg og det øker denne tissetrangen. Vet ikke om det er sånn for alle.

Er nå i uke 35.

Skrevet

Er i uke 37 og må tisse hver gang jeg reiser meg etter å ha sittet litt.. :) Er babyen som trykker på blæra. Innimellom sparker den borti blæra også og da må det løpes..hehe. Men er heldigvis ikke av de som må så mye opp om natten. Stort sett bare 1-2 ganger, og det kan jeg leve med. :)

Skrevet

Jaaaa!

Jeg må tisse hele tiden. Jeg er i uke 32 og kjenner det øker på. Jeg må tisse bare jeg snur meg i senga og reiser meg opp fra sofaen. Det er ganske slitsomt. Må gjerne tisse 3 - 4 ganger i løpet av natten.

Skrevet

Er vist bare jeg som ikke tisser oftere nå i slutten av svangerskapet.

Er det unormalt?

Skrevet

Jaa, er nå i uke 38 og synes at jeg ikke gjør annet enn å sitte på do.. nokså slitsom!

men tror ikke det er unormalt å ikke må tisse så ofte heller, er jo ikke sikkert ungen din har snudd seg slik at den presser på blæra di.. Spør jordmor du!

Skrevet

Er i uke 35 og må også på toalettet hele tiden. Irriterende når det føles som om man virkelig må på do også kommer det bare noen dråper ut.

Skrevet

Jeg tisset også mye oftere i begynnelsen av svangerskapet. Skal ikke si jeg ikke tisser ofte nå, for gjør jo det, men nå kan jeg fint gå en hel natt uten å våkne fordi jeg må på do, og det gikk IKKE før for å si det sånn.

Håper det fortsetter slik fremover ;)

Skrevet

Føler jeg tisser hele tiden nå, jeg.. Spesielt på kvelden og natten.. Uke 37

Skrevet

Ja! Må hele tiden liksom... Bare når jeg sitter på do rett etter at jeg har tisset at jeg ikke føler jeg må. Så fort jeg reiser meg opp kjenner jeg det presser igjen! Kjenner at kynnere og det at babyen beveger seg/"stanger hodet" er det som øker det...

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg har fått beskjed at hode ligger ned og at hode er festet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...