Gå til innhold

hvorfor er ikke hodet festet lenger?


thankful

Anbefalte innlegg

Her var hodet festet allerede i uke 36 og jeg var så fornøyd og trodde at babyen skulle komme eventuelt før termin osv. Men så plutselig i uke 38 var det ikke festet lenger, og heller ikke nå i uke 39, en uke før termin.

 

Hvorfor ikke? Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme. Jordmor mente det var festet i uke 36, dagen etter mente en ann jordmor at det ikke var festet. Igår (uke 38+4) var det festet igjen. Håper det stemmer, men vet ikke om det skal ha så mye å si i forhold til når babyen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var det festet allerede i uke 34, og de spådde fødsel før termin. Men ved kontroll i uke 36 var det ikke festet lenger, festet i uke 38 og ikke festet i uke 39. Skal på kontroll igjen i dag og 40 uker i morgen, så er spent på hvordan det ligger an nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed på at det viktigste var hvilken vei babyen lå, og at om man er flergangsfødende er det ikke alltid hodet fester deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm... dette var litt rart syns jeg. Trodde at når hodet har festet seg så blir det der? For vi var på en ekstra UL i dag og hodet på babyen har festet seg godt ned i bekkenet, jeg er i uke 37 nå. Håper det blir der hos meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...