Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 samboer, jeg er ikke noe flink til å lage mat, men samboer er kjempeflink og han står for matlagingen her i huset.. Er det flere av oss?
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Skal jeg ha mat så må jeg nok pent lage den selv. Men noen ganger hjelper Toro meg og sammen klarer vi det meste
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Samboeren min er helt suveren til å lage middager. Han får masse skryt av alle han lager middag til og lager faktisk den beste middagen jeg vet om. Elgesteken han lager er alle våre slektninger og venners favoritt.. hehe Helgekos som taco, pizza, lasagne osv bytter vi på å lage. Jeg er ganske flink til å lage mat, men når jeg har en samboer som lager bedre middag enn meg så sier det seg selv at det er det han som får lov til å lage :-)
Ranveig R Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Jo, viss eg har lyst på a) pannekaker pølse og potetstappe, eller c) ostesmørbrød Vanlegvis lagar eg maten, og så ryddar han opp etterpå. Super fordeling synest eg, då får jo eg gjere det gøye, mens han er slave )
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 *begge hender opp å opp på tå* Her i huset er det kun han som lager mat!
Fjelljenten Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Rekker opp hånden... Enten min samboer eller Fjordland som står for maten her.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Rekker opp hånden.. Samboer her i huset som lager middag.. Jeg som tar meg av kaker, brød etc..
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Jeg lager middag ca. en gang i mnd. Resten står han for.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 hjemme hos meg er det enten meg eller min sønn som lager maten=) min samboer henter pizzaen om det er han som av ulike årsaker skal ha ansvar for middagen..=) men han gjør mye annet....oppvasken f.eks....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 hvis jeg vil ha nachos eller pølse og pommes frites er det jeg som lager, for det er det sjeldent han vil ha, så da må jeg lage den selv
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Stort sett han som står for matlagingen ja.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Vi lager mat den som gidder. Jeg er utrolig matlei, og har vært det lenge så min mann har laget mat mye fortiden. Han er flink på kjøkkenet, men han syns jeg lager bedre mat enn han så han prøver å få meg til å lage mat ofte. Han vil heller vaske gulv enn å lage mat, og jeg hater å vaske gulv så jeg er vel ikke så vanskelig å be...... men han lager mat halvparten av uka nesten, siden jeg da jobber kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå