Gå til innhold

Rekk opp en hånd dere som overlater matlagingen til

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer, jeg er ikke noe flink til å lage mat, men samboer er kjempeflink og han står for matlagingen her i huset.. Er det flere av oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer rekker opp hånden

Skrevet

Skal jeg ha mat så må jeg nok pent lage den selv. Men noen ganger hjelper Toro meg og sammen klarer vi det meste :)

Skrevet

Samboeren min er helt suveren til å lage middager. Han får masse skryt av alle han lager middag til og lager faktisk den beste middagen jeg vet om. Elgesteken han lager er alle våre slektninger og venners favoritt.. hehe

Helgekos som taco, pizza, lasagne osv bytter vi på å lage.

Jeg er ganske flink til å lage mat, men når jeg har en samboer som lager bedre middag enn meg så sier det seg selv at det er det han som får lov til å lage :-)

Skrevet

Jo, viss eg har lyst på

a) pannekaker

B) pølse og potetstappe, eller

c) ostesmørbrød

Vanlegvis lagar eg maten, og så ryddar han opp etterpå. Super fordeling synest eg, då får jo eg gjere det gøye, mens han er slave :o)

Skrevet

*begge hender opp å opp på tå*

Her i huset er det kun han som lager mat!:)

Skrevet

Rekker opp hånden... Enten min samboer eller Fjordland som står for maten her.

Skrevet

Rekker opp hånden.. Samboer her i huset som lager middag.. Jeg som tar meg av kaker, brød etc..

Skrevet

Jeg lager middag ca. en gang i mnd. Resten står han for.

Skrevet

Hahaha! Min også. :)

Skrevet

hjemme hos meg er det enten meg eller min sønn som lager maten=) min samboer henter pizzaen om det er han som av ulike årsaker skal ha ansvar for middagen..=)

men han gjør mye annet....oppvasken f.eks....

Skrevet

hvis jeg vil ha nachos eller pølse og pommes frites er det jeg som lager, for det er det sjeldent han vil ha, så da må jeg lage den selv ;)

Skrevet

Stort sett han som står for matlagingen ja.

Skrevet

ingen steiker egg som mannen min:)

Skrevet

Vi lager mat den som gidder. Jeg er utrolig matlei, og har vært det lenge så min mann har laget mat mye fortiden. Han er flink på kjøkkenet, men han syns jeg lager bedre mat enn han så han prøver å få meg til å lage mat ofte. Han vil heller vaske gulv enn å lage mat, og jeg hater å vaske gulv så jeg er vel ikke så vanskelig å be......

men han lager mat halvparten av uka nesten, siden jeg da jobber kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...