<3 2 herligste gutter <3 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Gøy at sønnen din og sønnen min har samme bursdagsdato og blir 4 i år Skjønner det du skriver om ista.. Han vil absolutt ikke sove i senga si selv om det ligger mange favorittbamser hans der, nattlampe på, alt som han ønsker det.. Likevel vil han IKKE!! Hvor er du fra?
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det var artig:o))) Vi er fra Østfold.. Dere da? Nei, min jubler ikke av å sove i sengen sin han heller akkurat, men godtar det dersom jeg sier at han kan komme inn til oss når han våkner etc. En periode hadde vi en madrass på gulvet ved siden av meg som han la seg på når han kom inn også.. "Problemet" her er at jeg elsker å ha han ved siden av meg, mens mannen egentlig kunne vel tenkt seg at han sov i sin seng. Vet ikke jeg, men vet det er mange barn i den alderen som er på samme viset.. Og jeg personlig tenker jo at de har godt av den nærheten, men jeg ser jo at min godt kunne ha sovnet i sin seng, for deretter å komme inn til oss. Det er noe med at de skal kunne føle trygghet ved å sovne alene også.. Men, akkurat der er jeg vel ganske svak.. Jeg elsker å tulle han inn i dyna mi, og sover så godt når jeg kan kjenne den ligge kroppen inntil meg..
<3 2 herligste gutter <3 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er 7 mnd på vei og hormonen min er ikke noe gøy nå.. Så jeg orker ikke alltid og bli vekket på netter i det siste..Hehe, uff... Så han sover oftest ved pappan sin side istede i det siste, ikke midt mellom meg og pappa.. Hehe.. Gleder meg til hormonen min er over! Hvor i Østfold bor du? Bor på Røyken vi.. Blir kos og bli kjent med noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå