sillyfilly og Olivia Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Ligger bare og "kjenner etter", tenker og er VELDIG klar for å føde. Særlig ille er det når jeg har stimulert brystvortene i 20 min, men ingenting skjer. Jeg må bare slutte med det. Jeg blir deprimert av å gå og vente. "Que sera, sera". Det som skjer, det skjer. Men det er fryktelig vanskelig! Blæ. Jeg vil ha ut tulla mi nå..
Terese med to jenter Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Er du ved termin nå da? Jeg får heller ikke sove, har gått gjennom litt babyklær nå som jeg må vaske tidlig ute jeg da, går inn i uke 33 i dag, så dette skal bli noen morsomme uker hvis det er sånn nettene skal bli
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 søvnløs her og... termin i dag, tirsdag, har sånne syke magesmerter og flyr på toalettet (ikke bare for å tisse) i ett banka kjør... lurer på hva dette er for noe, skikkelig diare!!!
Susepusen Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Termin i dag jeg ogs, og sitter her mer rier hvert 10. minutt. håper det tar seg opp. Hadde en runde for noen dager tilbake hvor de forsvant igjen. Begynner å bli utålmodig, vil se babyen min snart:)
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 åå så spennende!!!! håper det tar seg opp!!! selv vet jeg ikke hva disse magesmertene mine er... har på en måte vondt hele tiden, men det er til tider vondere... skal ikke være lett!!! du må holde oss oppdatert Susepusen!!!
Susepusen Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Skal si fra:) Magesmertene dine kan være at kroppen klargjør seg for fødsel. Jeg blir sånn og må fly på do hele tiden, noen tømmer systemet selv før det begynner. Eller så er det modning av livmormunn:) Hvis det ikke gir seg er det sikkert greit å sjekke at du ikke har fått urinveisinfeksjon eller noe. Er smertene takvise?
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 nei ikke dirkete takvise, føler ikke de store sammentrekningene, er rett og slett kraftige mensensmerter som varer konstant og som topper seg til tider (klarer ikke finne noe mønster), prøvde med paracet i håp om søvn, men det funket ikke... får ringe legen når kontoret åpner om tre timer. smertene ligger i korsryggen også...
Susepusen Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har vært våken med lignende smerter i flere netter, og da har det vært modning av livmormunn. Ring for sikkerhetsskyld så slipper man å gå og lure. Man blir jo litt redd når man har vondt i magen og er gravid.
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 ja jeg blir nok litt redd, klarer ikke gå helt oppreist så får ta en telefon... takk for svar, og masse lykke til med riene dine! heier på deg=)
bompibomp Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 jeg vil sooooooove -- ordentlig!! Ikke bare 2 timer i slengen... åhhh - kan ikke vente på å få kroppen min tilbake!!!!! Men .. spørs vel om jeg kan forvente meg så mye soving da heller, men kanskje jeg får ligge litt behagelig i senga igjen ihvertfall?
klar for 3? Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Jeg sliter med å sove om natten. Finner ingen gode stillinger. Har så lyst til å sove på magen igjen. Men sover merkelig nok kjempegodt på sofaen midt på dagen.
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Legger meg til "hylekoret" SOver heller ikke noe spes,springer på do og tisser opptil 7 ganger om natten,da helt hver annen time eller en gang i timen..SKIKKELIG frustrerende..Men har time på sykeuset nå kl 11,hun har lovet å sjekke om jeg er moden og kanskje til og med strippe meg litt;)) ER SÅ LEI!! nr 5 har vært en kjempe utfordring,det tyngste svangerskapet ever!!
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2010 Har termin på søndag. Så jeg er nok litt for håpefull kanskje, men jeg vil så gjerne.. Har også skikkelig diarè. Helt fullstendig løst. Sånn har det også vært i noen uker nå. Jm anbefalte salt/sukker løsning, men det smaker så utrolig drit!! Må bare tyne det i seg.
pjokkemamma*07+10* Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg klager her jeg og! Har ikke sovet på tre uker, er så tett i nesa at jeg ikke får puste! Grusomt. I tillegg til menssmerter, begrensede liggestillinger, tissetrengthet og urolige ben. Akk og ve. Uke 38 nå. Og jeg må skrive under på en over her - hvorfor er det så greit å sovne på sofaen midt på dagen da? Mystisk. Tror jeg skal utnytte den effekten akkurat nå og legge meg på sofaen og sovne foran tv'en...
~Svever~ Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Sover heller ikke. Masse halsbrann, prøvd alt ingen ting hjelper spesielt lenge. Ender med at jeg har syre stående i spiserøret så lenge at jeg spyr som en gris. Har temin om 5-6 dager. Er utolmodig!!
Ladybird82 Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Jeg var masse på do dagen før fødsel... Kanskje det er noe på gang nordnyma...? Jeg sover sjøl dårlig, men har hatt to dyner siste to nettene. Bruker den ene til å ha mellom knea for å få det bedre med bekkenet. Det har hjulpet masse på nattesøvnen!
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 jeg har også urolige bein på kvelden. tissatrengt, kynnere, aktiv baby i magen osv. om dagen er det lett å sove, så her sitter jeg... har enda to uker til termin men diger mage og baby nr. 3 så håper det ikke varer for lenge.......
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #18 Skrevet 6. januar 2010 ja hadde håpet noe var på gang pga denne løse magen min... men nå har den vært sånn i 3 dager, alt jeg spiser kommer bare ut igjen... blæ kom igjen rier og smerte!!!!!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 6. januar 2010 #19 Skrevet 6. januar 2010 Ja er søvnløs, men bare i uke 32 snart... Men det er pga våkner med leggkramper, murring i ryggen, en del kynnere og en aktiv baby på nattestid....
CJB Skrevet 6. januar 2010 #20 Skrevet 6. januar 2010 Får heller ikke sove, er nå i uke 35. Har ikke noe kynnerer og sånt i det hele tatt. Bare kramper i beina til tider i tillegg til hyppige toalett besøk.
Susepusen Skrevet 7. januar 2010 #21 Skrevet 7. januar 2010 Jeg fødte en herlig gutt tirsdag 5. januar kl 14.23 Alt bra med mor og barn. Så riene holdt seg. Hvordan har det gått med deg, nordnyma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå