Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Er snart i 8. måned, og finner fremdeles ingen gravidebukser som passer:-( Jeg har ikke store lår, rumpe og gigamage, hvor har de gravidbrukser for sånne som meg?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Må du ha gravidebukser? Hva med å kjøpe vanlige bukser i større størrelse? Det gjør jeg og det funker bare godt
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 HM har gravidbukser i slimfit, men kan hende du må prøve flere steder for de går jo så fort tom for mammatøy har jeg inntrykk av.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg brukte mine vanlige bukser igjennom hele svangerskapet, kan ikke skjønner hvorfor du er nødt til å ha gravidbukse`? Gikk inn på føden med diesel bukse (med strikk i knappen..)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk beskjed tidligere i dag at det ikke var lov med reklame eller markedsføring her inne av noe slag. Men jeg velger å svare deg alikavell. Jeg kjøpte noen fine bukser på kappahl som var smale i lår og rompe, men som hadde slik påsydd tøybit over glidelås og knapp, som jeg kunne trekke over magen, ble så fin att:) Å nå for tiden er det jo så moderne med thigt, og tunika. Å det synes jeg er så fint på gravide:) Da kan du jo ha strømpebukse under, og tight som er både lang og kort over, i masse flotte farger:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg kan ikke lenger bruke de gamle buksene mine fordi jeg har lav mage og må da ha hele smekken åpen. I tillegg presser de sånn på blæren at jeg må fly på toalettet hele tiden. Jeg har tights osv, men det hadde vært greit å hatt en bukse eller to i tillegg. Jeg ha lett etter gravidestrømpebukser, men de har bare stygge farger (marineblå feks) og de er av laber kvalitet. Ikke finner jeg noen kjoler heller, fordi det bare er magen som er stor. Resten av meg er nesten like smal som før jeg ble gravid, og klærne sitter derfor merkelig på meg.
Gjest eelis+kian Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 De gangene jeg brukte jeans mens jeg var gravid (det var ikke særlig ofte, jeg brukte heller pene, sorte "dress"bukser med god strikk i livet) brukte jeg mine største jeans, og hadde hele smekken åpen. Brukte lang genser over, og det funket helt fint :-) Hadde samme problemet som deg. Jeg brukte aldri gravidbukser, bare topper.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 mamma leone (merke man får kjøpt på butikker som "den kuule mage" og "svangerskapet" har klær til tynne gravide.. men jeg for min del slapp å kjøpe gravid klær... da det var 8 uker igjen til termin fikk jeg spm om jeg hadde mistet babyen min..(min venninne lurte da jeg ikke begynte å legge på meg noenting...) en bitteliten kuul kom den siste mnd..men ikke så stor at jeg ikke kunne ha mine vanlige bukser...(som har lavt liv.... så maven var ovenfor....) og vanlige gensere!! bedre å være "forliten" enn "for stor.."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå