Fuego Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Noen med erfaring med vogn fra emmaljunga? Anbefales eller ikke? Hvilken type isåfall? Gjerne kom med innspill om noen har andre vogner å anbefale Bor i byen, men kommer til å gå turer mer landlig også. Bør være enkel å ha med i bilen. Håper på gode råd!
twoboys & a girl Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Har emmaljung duo edge, kjempe bra vogn. Mye brukt både i by og terreng. Veldig mange fine finesser på vognen feks lufting i bagdelen, vugging på bagdelen, innebygd netting i kalesjen, stor bagdel så du får plass til stor pose pluss barnet,stødig+++ Anbefales
gullegget Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har Emmaljunga Mondial med classic understell, jeg er missfornøyd. Syntes det er mye bedre kvalitet på Simo.Hadde Simo til de to første. Kjøpte en dyr vogn for den skulle brukes daglig.Kalesjen har pyntesømmer som har blitt solbleket. Også la jeg ikke merke til hvor stygg sportsdelen var. Bag delen er fin, men på sports delen er en del tekniske ting synelig.Stoffet på kalesjen skal festes med to hemper under, og de detter av hele tiden. Vogn selene passer ikke til gutt ungen på 1,5 år som er 84 cm lang. Det gjør det heller ikke på to venninner sine barn som er like store. Den blir heller ikke liten når du slår den sammen. Vi hadde Toyota aventis først, da måtte vogna deles i to. Slipper det på volvoen. Men er god å trille. Går fint ann å brukes på skogsturer. Og innebygde myggnettingen er kjempe praktisk:)
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er utoligt førnøyd med min Emmaljunga jeg har white leather nydelig, jeg har fått så mye skryt for den.
annasverden Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg skal kjøpe emmaljunga city cross, creme leather. den er sååå fin, og mange som skryter av vogna. Blir spennende å se når eg skal begynne å bruke den. Men den er jo kjempe fin:)
Fuego Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2010 Tror det blir så vi også kjøper den. Fikk anbefalt den av ei venninne igår som sa den var kjempebra Å veldig enig i at den er kjempefin!
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har city cross, royal blue.. Har i stoff, og angrer på det, men de er kjempenydelige.. Tenkte at læret kanskje blir hardt og rart etter noen år, men det er vel feil?
Helann og lillebror Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Har Emmaljunga city cross, farge jungle. Veldig fornøyd. God å trille med og ikke for tung å løfte ut og inn av bilen. Har brukt den MYE til nr 1 og fikk nettopp spørsmål om den var ny siden den så ren ut og lite slitt... Eneste negative jeg kan komme på i farten er et for stort medfølgende regntrekk som subber nedi hjulene når sportsvogndelen tas i bruk. Men det er jo ikke akkurat noe stort problem...
LykkenErTre Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Emmaljunga Duo Edge. Er kjempefornøyd. Den er lett å trille og fungere på all slags føre + at man får plass til voksiposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå