Gå til innhold

Hvor mange elsker Nøstebarn?

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Er dette ulltøy som er utbredt i hele landet, eller er det mest populært i de byene hvor de har butikker (Oslo og Bergen i alle fall)

Jeg har blitt helt hekta på nøstebarn, og hadde jeg vært milionær skulle jeg ha handlet myyye derfra. Jenta vår har fått så fantastisk mye derfra til jul:

3 sett med ribbestrikkede bukser og gensere

2 bodyer

1 ullfleece-dress

1 ullfrotekjole

skinntøfler

pelstøfler

2 pysjer

Og jenta vår har aldri så god kroppstemperatur som når hun bruker disse klærne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker nøstebarn!!!

Bare så synd at det er så dyrt hehe.

Handla for 4000 i høst,og føler ikke jeg fikk så mye for pengene,men men ;)

Skinntøfler kjøpte jeg og,de var jo supersøte!

Skrevet

Er jo så forbanna dritdyrt der :(

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, pengene går fort. Vi handlet også for 4000, og resultatet ble lsiten over. Familien sendte meg penger med beskjed om hva de ville ha, så dro jeg til butikken og handlet. Det var en euforisk opplevelse :) Hvilke tøfler har din? Jenta vår har de brune med rosa pusekatt :) De er geniale for det er de eneste tøflene hun ikke får av seg.

Skrevet

De brune med blå pusekatt :)

Jeg MÅ bare kjøpe nye til han når han ikke passer de han har nå,er det søteste jeg noen gang har sett :P

Gjest Tale30
Skrevet

Det er kjempedyrt, men klærne kan brukes i mange år. Ribbebuksene for eksempel kan barnet ha i to år forsi man kan brette dem ned når barnet vokser. Og jeg har sett ulltøy fra Nøstebarn som har gått i arv som er like fint som nytt. Jeg har kjøpt ullbukse og genser på Cubus for halve prisen, men de nuppet seg etter en dags bruk.

Skrevet

Jeg liker nøstebarn, men elsker det ikke av følgende grunner: Det er veldig dyrt. Det er lite vaskbart, slitsomt med klær som ikke kan vaskes godt når man har lekkasje oppover hele ryggen. Eldstemann nekter å gå i klær derfra mer, sier det klør.

Skrevet

Har litt klær fra Nøstebarn , men er ikke spesielt begeistret. Dyrt, klør, vanskelig å vaske og dårlig kvalitet på bodyene.

Jeg liker best Janus sine produkter.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har aldri funnet ullklær med så fin design før da.. noen som har tips?

Skrevet

Nøstebarn er fantastisk og kan fint vaskes i maskin på ullprogram 30 grader. Nydelig design og store størrelser som varer lenge:) Joha har også mye fint:)

Skrevet

Ja, elsker nøstebarn.

Men trenger du virkelig tre sett med ribbestrikkede bukser og gensere? Hørtes mye ut.... Selv om jeg er enig i at de er helt herlige.

Jeg bor på landlig til i Nord Norge, og det er noen som bruker Nøstebarn her, men tror det er mye mer vanlig nærmere butikkene.

Gjest Tale30
Skrevet

Det er kanskje i overkant ja, men det var flere i familien som hadde sett seg ut det. Da jeg er skilsmissbarn har jeg lært meg at man sier jatakk til begge sider, hehe.

For å være helt ærlig syns jeg at det er greit å ha tre sett. Det er supre klær å ha i barnehagen, og alle settene er i forskjellige farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...