Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 noen som har klart å laste ned den?? jeg får det ikke til, det går jo ikke når jeg trykker på last ned! hmm
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Det er spam og virus Ikke anbefalt å laste ned!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 jeg har maaange kontakter som har blitt medlem av dem siden...tror ikke det er noe virus. har du prøvd det selv?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Har ikke prøvd det selv fordi alle jeg kjenner som har lastet det ned / forsøkt å laste det ned har blitt plaget med spam, at Facebook henger seg opp osv. Og når det er bare tull likevel så ser jeg ikke vitsen
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Uansett kommer man innpå en ufullstendig profil (hos fremmede), der det er en hengelås og at "vedkommende deler ikke all informasjon". Likevel går det ofte an å se Info og Tavle. Kan man dermed si at man har sett profilen? Det er jo ikke tilgang til alt. Det morsomme er at personer som har hatt profilen liggende åpen i årevis, nå ofte har lukket den. Mens personer som har hatt lukket profil, der er det plutselig mulig å få sett Info og Tavle, eller hva de er tilhenger av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå