Gå til innhold

Mini-pc som har hengt seg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Hva kan jeg gjøre?

Har blitt litt avhengig av den lille saken, så vil helst ikke sende den i på reperasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd å restarta pcn,kommer inn på "starten" men får ikke til å trykke på noen av ikonene, men pila reagerer..

 

HI

Skrevet

Hmm hvis du allerede har restartet den så har jeg ikke så mange råd...

 

Jeg ville ha prøvd å "tvinge" den til å slå seg av ved å holde inn på knappen i 10 sek for så å slå den på igjen. Dersom ikke dette fungerer så gjennopprett dataen til et tidligere tidspunkt, hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg har gjort det noen ganger på den dataen jeg hadde tidligere pga virus.

 

Og til slutt, du må selvfølgelig ta fullstendig systemsøk etter virus!!

 

Håper du får ordnet det :-)

Skrevet

Hmm, jeg vet faktisk ikke og skal ikke begynne å gjette (ting kan fort bli verre da).

 

Hør med noen du kjenner om de kan kikke litt på den. Og så kan du søke på nett og se om andre med samme pc har hatt tilsvarende problem

Skrevet

Jeg får til å slå den av og på, holde inn power-knappen i 10 sek som du sa.. Så slår pcn seg på som normalt, men jeg kommer ingen vei når den er slått på. Altså, jeg kommer ikke inn på startmenyen slik at jeg får tilbakestilt den pga at pila funker, men ingen av ikonene eller startmenyen reagerer når jeg trykker.

 

HI

Skrevet

Huff da må du nok kontakte noen som har bra peiling på data... Den aller siste tingen jeg da vet om er å sette inn gjennopprettelses CD, men da mister du jo alt på data!! Det er jo absolutt den siste utveien du vil gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...