Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Noen med erfaring? Hva kan jeg gjøre? Har blitt litt avhengig av den lille saken, så vil helst ikke sende den i på reperasjon..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har prøvd å restarta pcn,kommer inn på "starten" men får ikke til å trykke på noen av ikonene, men pila reagerer.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Hmm hvis du allerede har restartet den så har jeg ikke så mange råd... Jeg ville ha prøvd å "tvinge" den til å slå seg av ved å holde inn på knappen i 10 sek for så å slå den på igjen. Dersom ikke dette fungerer så gjennopprett dataen til et tidligere tidspunkt, hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg har gjort det noen ganger på den dataen jeg hadde tidligere pga virus. Og til slutt, du må selvfølgelig ta fullstendig systemsøk etter virus!! Håper du får ordnet det :-)
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Hmm, jeg vet faktisk ikke og skal ikke begynne å gjette (ting kan fort bli verre da). Hør med noen du kjenner om de kan kikke litt på den. Og så kan du søke på nett og se om andre med samme pc har hatt tilsvarende problem
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg får til å slå den av og på, holde inn power-knappen i 10 sek som du sa.. Så slår pcn seg på som normalt, men jeg kommer ingen vei når den er slått på. Altså, jeg kommer ikke inn på startmenyen slik at jeg får tilbakestilt den pga at pila funker, men ingen av ikonene eller startmenyen reagerer når jeg trykker. HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Huff da må du nok kontakte noen som har bra peiling på data... Den aller siste tingen jeg da vet om er å sette inn gjennopprettelses CD, men da mister du jo alt på data!! Det er jo absolutt den siste utveien du vil gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå