Prish Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Vi trenger forslag. Hva synes dere om Martine? Noen som har lyst??
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Berntine Blir nesten som Liv Berntine og det heter min mormor
Monajenten Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Live Helén Live Kristín (som i Kristiiiin) Live Marie Live Therese Live Kristine Live Sophíe (som i Sofiii) Live Katrin
Fjelljenten Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Tenkte med en gang Live Andrea, vet ikke hvorfor. Men Live og Martine høres litt for likt ut synes jeg da...
Tommage♀♂ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Live Anett Live Jeanette Live Martine blir litt tungt i mine ører.
Prish Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2010 Martine er andre alternativ hvis vi ikke finner noe mellomnavn til Live. Ser nå at det kom frem litt klønete. Mange gode forslag her. Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Live Henrikke! Martine er også veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Synes Live Martine blir litt tungt, selv om navnene er veldig fine. Live Mari Live Christin Live Helen Live Karin Live Lotte Live Mai Live Sofie Live Lin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå