Treningsmamma har født ♥ Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har en treningsblogg nettopp for dere som har lyst til å røre litt på dere, men som gjerme trenger et lite dytt i riktig retning Jeg har fagkompetasnse på området så er det noe du lurer på må du bare ta kontakt Legger derfor ut bloggadressen min her om du vil titte: http://treningslaila.blogg.no/ Cath
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Heh, og nettopp for en time siden tenkte jeg: Jaja, der stengte elixia, så¨da rakk jeg ikke å trene i dag og:) Greit med litt inspirasjon og forslag til øvelser hjemme så man ikke er så avhengig av åpningstider:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hei1 Jeg trente hjemme før, gikk faktisk ned 22 kilo på det. Men da hadde jeg laminatgulv. Nå har vi flisgulv og det er fryktelig vondt å hoppe å sprette på. Har du noen sko å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg anbefaler slike joggesko som er beregnet for asfalt for dem som trener på harde gulv og veier. Slet veldig med vonde heler og skinnlegger før jeg byttet til disse. Kan ikke få fullrost dem! Finnes i mange forskjellige merker :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 HAr anskaffet meg elipsemaskin og vekter og treningsmatte som er på soverommet, ned 18 kilo og utrolig stram, er herlig å bare gå på rommet å trene når som helst med musikk på full guff!!
Tinkivinki Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Kjempeflott blogg Følger ikke med noen blogg, men skal begynne å titte innom din. Har mange kg som skal bort, og synes bloggen din var veldig fin og oversiktelig. Flott at det er bilder som illustrerer hvordan øvelsene skal utføres, har bommet på det før med å ta sit-ups feil, og det er jo veldig kjedelig. Kan jeg komme med et spørsmål? Hvis man har mye magefett som skal bort, og det er hovedmål med trening, hva burde man kombinere med mageøvelser? På forhånd takk. Du gjør en kjempejobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå