Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Haha, må vel fortelle om min egen flause fra 2009 da.. Jeg skulle på spa, og gjorde meg klar før jeg dro.. Dusja, barberte meg, klippet tånegler osv.. Da jeg kom bort på spa fant jeg ut at jeg hadde glemt å klippe tåneglene på den ene foten, å jeg hadde glemt neglsaks, OG bestilt fotmassasje! Gjett om det var piiinlig under den fotmassasjen da! Nesten litt ekkelt Hva er din flause da?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg tror nok de er vant med det meste, og jeg går utifra at du ikke hadde laaange tånegler.. Jeg har vel egentlig fortrengt alle mine flauser fra 2009..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 En utrolig flause var da jeg tok med meg en annen persons sko fra kontoret, fordi skoene var ganske spesielle og jeg var sikker på at de var mine. Ikke før en måned etterpå oppdaget jeg med sjokk at det var to identiske par hjemme! Skyndte meg å sette skoene tilbake på kontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå