Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 for oss som bor i dalstrøka innafor.. brrr... og jeg som skal kjøre mange mil og være sensor den dagen. Tviler på bilen starter da.
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg får ståbrystvorter bare av å lese det.. Jeg skal ikke klage mer over at vi har 12 grader. Jeg gravde frem Pierre Robert-undertrøyene for noen uker siden og har konstant gått med lange strikkejakker og ullsokker utenpå vanlige sokker.
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Ah, så deilig at du allerede nå vet hvordan du skal slippe unna hele greia. Jeg mener, minus førti, de kan ikke forvente at NOENTING virker den dagen, minst av alt transportmidler. Undersøk på forhånd om du får dekka taxi - hva som er mest viktig for dem, at du er der eller at de unngår å dekke 500 i taxiregning. Ellers kan du komme på spa her i stedet, vi kommer til å ha bare rundt minus tjue.
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Eller du kan ta flyet hit, det tar bare fire timer og ti minutter.
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Du kan få'a, hu vikke ha meg hvertfall. Ja, eller så kan dere begge komme hit og spise druer og bananer rett fra trærne.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Her er det meldt -20, så kaldt har det ikke vært her siden krigen. Hvor ble det av den globale OPPVRMINGA? Og hva er greia med at brøytebilen kommer 4 min etter ferdig måking (og lager kant) HVER GANG?
Tokatter_USA Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Hm. Jeg synes det er så gøy å briljere med våre kalde temperaturer her, men -40..... Det er vi langt i fra. Akkurat nå er det -18, men vi har vært nede i -25 i vinter. Skulle gjerne ha opplevd -40. Ha det gøy!
Anne-B. Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Global oppvarming gir kaldere vinterere og varmere sommere, det er nå i alle fall det jeg tenker. Dritkaldt her og, visstnok -23 der barnehagen ligger. Her viser måleren "bare" -18. Start måkinga 4 min senere.
Patetica fåkksi Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Jeg sitter og hutrer og fyrer med ved, forbanner vinter, kulde og sne. Rimfrosten dekker busker og kratt, islagte veier og helvetes glatt. På TV'n snakkes det om oppvarmet klode, de er nok fullstendig forskudd i sitt hode. Steng igjen trekken og fyr så det soter, og bruk ikke penger på klimakvoter. Jeg gikk etter posten, jeg hutra og skalv, jeg forbannet Hauge og Oddekalv. Klimadebatten, den gir meg angst, jeg driter i Solheimens CO2-fangst. På sommer og varme og sol jeg er hekta, nå spør jeg hvor FAEN er drivhuseffekta?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå