Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Ville du ha utstyrt niåringen med penger og kart, og forlatt han på Oslo City for å se om han klarte å komme hjem selv? http://www.dagbladet.no/2010/01/30/kultur/kommentar/barn/barneoppdragelse/9702120/
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Nei! det er 70 mil fra Oslo City og hjem
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Neh, litt langt.. Men syns ideen er bra da, selv om jeg ikke ville sluppet løs en 9åring i Oslo, men barn har gått av å kunne klare seg selv, og vite hvordan de bruker penger, buss, tog, kart.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 NEI men barnefar sendte min da 8 årige sønn sammen med min da 6 år gamle datter til mc-donnalds alene... den som ligger ved e6 ved lindeberg!! den som også har drive inn.. så mange biler rett ved..og ingenting annet enn en gressplen som skille til motorvei med 90 sone....som fartsgrense... da jeg skjønte det var det siste gang med samvær for far...grusomt å oppdage slike ting når barna kommer hjem fra far... blir fortsatt dårlig av å tenke på hvor galt det kunne gått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå