Påtidemedentil Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Noen som har link til lånekassen og nav.. Om hva man har krav på av penger når den lille kommer ?? Håper så gjerne på svar, å om noen kanskje kan sjekke for oss:)? Begge studerer, jeg på VG og han på Hist.. Jeg er 19 og han 21
HeidiL Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 NAV: Foreldrepenger (dersom dere har inntekt) http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+fødsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+fødsel Engangsstønad http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+fødsel+og+adopsjon/Engangsstønad+ved+fødsel+og+adopsjon Lånekassen http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/Fodsel/
Påtidemedentil Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Tusentakk Vi studerer begge 2.. Jeg jobber litt, men ikke nok til å få foreldre penger, skal prøve å finne en ny jobb=) Han jobber bare i ferier, men tjener ganske godt når han først jobber=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå