Gå til innhold

Hvordan går det jenter?


Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Her så har vi så smått begynt med nye rutiner nå som hverdagen er tilbake igjen.

Starter med litt kos og nakketrening på stellebordet ca kl. 18:30

Så er det på med pysjen, litt amming på sengekanten og svupp rett i seng ca kl 19:00

Når jeg bader henne så starter vi bare litt før.

 

Er 3 kvelden nå som vi gjør dette og det går faktisk veldig bra...*bank i bordet*...Hun tøyser og skravler ganske mye, vil som regel ha mer pupp rundt 20-21 tiden, men det er vel bare for å drøye tiden tenker jeg hehe

 

I kveld så var hun særdeles pratsom i sengen sin, klagde etter smokken. Jeg gikk inn og der ligger det største gliset jeg har sett og lager grra grrra lyder....hadde myyye på hjertet :-) Vanskelig å ikke bli sjarmert i senk da ja...

 

Hun er forresten 2mnd i dag :-)

 

Blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun innser at sengen betyr nattinatt :-)

 

Noen andre som så smått har begynt med rutiner enda?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Vi har så smått begynt med rutiner her også, etter en jul med mange sene netter og syvsoving på morgenen:) Nå som samboeren er tilbake på jobb, så tenker jeg at det er greit å prøve å komme seg i seng før midnatt av og til.

De siste par dagene har snuppa vår på 2 mndr sovnet rundt kl 21. hipp hurra, for før holdt hun seg våken ofte til ett. I tillegg spiser hun nå mye mer regelmessig, circa hver 4.time. Så nå er det litt lettere å planlegge aktiviteter for mor på dagtid.

På nettene fortsetter hun med å sove 6-7 timer i strekk.

 

Håper snart å begynne å legge henne i syv-åtte tida da, men tar det gradvis:) Vanskelig å ikke bli sjarmert i senk, ja. hardt å stå i mot søte smil sent på kvelden, men prøver alt vi kan å skille på dag og natt ved å kose mindre på natten hvis hun våkner. ai ai, vanskelig for en betatt mamma da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...