Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Har veldig lyst på den duo vogna. Noen som vet hva den koster ny? fordeler/bakdeler?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hvilken duo vogn? De har jo mange av duo modellene? Mondial Edge City cross osv
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Mener du Edge duo combi, mondial eller smart duo combi? Vi betalte vel ca 8000 for Edgen vår, den dyreste av dem. Den eneste bakdelen som jeg kan se er at den tar stor plass i bilen. Mange synes den er for tung, men det er ikke et problem for meg som vil ha litt motstand og mosjon ut av trilleturene.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Hi her Mener edge ja! Fulgte det med mye ekstrautstyr?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Den billigste koster 6000 (på tøffeliten ihvertfall) og den dyreste ligger på rundt 9000.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Hva mener du med ekstrautsyr? Den har myggnetting integrert i kalesjen, regntrekk som følger med, vendbart trekk på fotbrettet på sortsvogndelen, samt trekk/fotpose til sportsvogndelen. Bagen har også vuggefunksjon. Trekket/stoffet vognen er sydd av, er av høyere kvalitet enn de andre modellene til Emmaljunga, selv om de tilsynelatende ser like ut. Det følger ikke med stelleveske eller vognpose, så det må du kjøpe utenom.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 anonym 22:33 Var tilleggsutstyr jeg mente. Og du ramset opp det jeg trengte å vite. Tusen takk for svar:-) Vi skal se på vogner til helgen. Foreløpig myser jeg bare på nett:-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Bare hyggelig! Vi er veldig fornøyd med vår Edge (2008 modell) og kommer til å bruke den til nestemann som kommer. Tror de har tatt med hodepute i 2010 modellen. Ha det kjekt med mysing og vognkjøp! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå