vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Irriterer meg så grenseløst over godt voksne mennesker som stikker av med babyvognene på butikken! Fordi de trenger man ikke peng til for å handle, driter langt i at jeg må gå og bære den 8 kg ungen min rundt i butikken mens jeg handler. Stikker nesen opp i sky når jeg synes de er frekk som stikker av med en av de ytterst få vognene som er der med babystol, de har jo ikke en baby selv engang til å putte i de?? AARRGGHHHH
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Ja det er utrolig irriterende! : ( Jeg har nok gjort det et par ganger selv også,,,er blitt så vant til å bruke dem at av og til glemmer jeg at jeg ikke har baby med ; ) Men jeg hadde blitt skikkelig flau hvis noen hadde spurt etter den. For folk flest er det jo bare at de ikke gidder hente ordinær vogn, late folk!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Er jo ikke så lett heller med et blylodd på armen, når du skal handle en hel del! Hun damen jeg konfronterte gadd ikke sette vognen INN engang etter at hun var ferdig med den, ble stående utenfor butikken..
januarbarna? Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Nei, jeg har gjort det selv en gang, og det var fordi polletten som alltid ligger i bilen var blitt tatt av muklene (dere vet, gubben og katten) og har ikke vist seg siden, og jeg har aldri med meg annet enn bankkortet når jeg handler, så der stod jeg uten noe å putte i for å få ut andre vogner. (Det var heldigvis mange ledige vogner med babystol,tror jeg hadde skjemtes kraftig hvis jeg hadde gjort så andre ikke fikk vogn til babyen sin!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå