Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Greit nok vi har vann ellers i huset, men jeg leeeeengter etter en vaaaarm og deeeeeilig dusj... Håper det kommer tilbake før helga, helst nå med engang, men man får vel bare vente da.. Har noen flott venner som sa at jeg bare måtte å komme å ta meg en dusj, men det blir jo ikke det samme uansett. Kan liksom ikke stå å brøle (synge) i dusjen en halv time da.. Dessuten så blir det jo et logistikk opplegg å skulle kjøre 10 km med bil for å ta seg en dusj innimellom... Det beste hadde jo vært å glemme igjen en skitten truse på gulvet.. huff, håper vi får igjen vannet snart..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Det burde du gjøre noe med så ikke rørene sprekker.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Har lagd badstue der oppe... Det er egentlig ikke så mye annet å gjøre.. Kan vel kanskje helle varmt vann ned i sluket, men jeg er ikke sikker på hvor de hersens røra går.. Om de ligger ved siden av hverandre eller ikke.. Kan jo prøve meg på en bønn eller to, men regner egentlig med at det ikke hjelper så himla mye eller..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Det kommer ikke igjen av seg selv, håper du skjønner at du må jobbe litt. Jo før du starter, jo bedre går det. Fryser røret skikkelig, kan det sprekke(vann utvider seg som kjent npr det fryser), og DA er det ikke festlig nå det tiner opp! Kjør på med varme rundt der det har frosset (som regel nær stoppekrana eller ved overgangen inn til huset). Jeg hadde ikke gått og lagt meg før det var i orden igjen. Hilsen ei som bor i gammelt hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå