Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Var i lekebutikken i dag, og junior (3 år) fikk lov til å velge seg en ting vi skulle kjøpe for pengene han fikk til jul.. Etter langt om lenge fant han seg en liten truck han ville ha.. Greit nok, han fikk det han ville =) På vei til kassa fant han en stor sementbil som han ville ha istedet, og la den i handlevogna.. Men så ombestemte han seg, og ville bare ha den lille trucken.. Senere i ettermiddag sa han at han ville ha sementbilen.. Jeg sa at han valgte trucken, og da kan han ikke få sementbilen.. Lille skatten min gikk inn på rommet sitt, gråt store lei-seg-tårer (IKKE trass-tårer) og sa han ville ha sementbilen.. Fy søren så vondt det gjorde og fortsatt gjør i mammahjertet mitt
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, da skjønner jeg at jeg er en skikkelig kjip mamma, for akkurat det hadde ikke mammahjertet mitt ofra en tanke...=P
LoveActually Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Vanskelig for en på tre år og skjønne at valget var endelig da :-( Stakkars liten... Skjønner deg godt jeg, men man kan jo ikke gjøre noe med det heller. Han var sikkert kjempe-lei seg... Ikke alltid lett å være liten nei :-)
januarbarna? Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Ser for meg at dette kunne vært min lille, store snart treåring, og jeg hadde nok tenkt at han lærte nye ting om livet og det å velge idag. Ville antagelig tenkt at det gjør vondt å bli stor, og ønsket at han bare skulle være liten og god for bestandig. Men jeg tror jeg kanskje hadde følt meg bittelitt stolt også, over at lille gutten blir stor?
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 trodde jeg var ekstremt hønemor og lettrørt jeg, men jeg får ikke vondt i mammahjertet av slike ting.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Nååå, d var jo sikkert ikke så lett for han da, men ville bare oppmuntret han til å være fornøyd med det han valgte!
cherry coke Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Uff, da skulle du ha gått i mine sko de siste dagene. Har en 4 åring full av temperament hjemme for tiden og jeg er en snerrende tiger. Har fått noen rifter i mammahjertet i det siste ja :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 Synes det var ille å se han gråte sånn fordi han var lei seg.. Men han er veldig fornøyd med det han valgte da, og når jeg sa at han får ønske seg sementbil til bursdagen så var alt greit.. Men akkurat der og da når han gråt så trist, det var vondt..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Minte meg om eldste(5) som i dag kom på at han hadde jo ikke fått pc(!) til jul som han hadde ønska seg. Nei, man kan jo ikke få alt man ønsker seg, sier jeg. Han synes det var litt rart, men han kunne jo bare ønske seg det til en annen jul =P Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå