mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 og vil dele erfaringene med meg.... vurderte å bestille til min datter på, men funker det?
Jojo x3 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 jeg har ikke prøvd, men bel nysgjerrig. Holder på med bleieavveninng med minste. Hvor kjøper du dem?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Er det disse potte training pants? de har jeg prøvd, og det hadde ikke noe for seg. Like mye tiss hver morgen, og hun brydde seg ingenting om bleia var våt eller ikke. (testet bare på natta da siden hun hadde sluttet på dagen)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 har også prøvd disse potty training pants på sønnen, da han skulle slutte med bleier. Men dem fungerte ikke på han iallefall. Han brydde seg ikke om han ble våt eller ikke.
mamman til 2 prinsesser <3 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 mente egentlig sånne som man får kjøpt på blant annet bleieboden.no... de som er mer enn en truse ;-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 åh, stemmer, finnes jo noe slikt. Husker jeg så på de for over 1 år siden, hadde jeg visst det skulle gå så lang tid før lillemor sluttet med natt bleia tror jeg at jeg ville kjøpt. Hun sluttet med bleie på dag i mai for snart 2 år siden, og bruker på natt ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå