Ladycaliente Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Denne gangen har vi bestemt oss for å ikke vite kjønn..Men er litt spent på hva andre måtte mene det kan skjule seg der inne..Gutt eller jente? Så har lagt ut bilde i galleriet. Svangerskapet har vært rimelig likt som med førstemann har bare lagt på meg litt mere, vært noe mindre kvalm og mere vondt i bekken.. Ellers har mine diller vært like. Sylteagurk og feta i begynnelsen og ellers MYE søtt, grønne epler og isbiter.. I siste trimester blir jeg av en eller annen grunn mere glad i å pusse tenna..Sikkert sært men er så godt..hehe.. Og slik som med førstemann så har huden vært mye renere og finere som gravid.
Lilleleen Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Fant ikke noe bilde jeg. Men ser at vi har mye like diller. Jeg har hatt dilla på sjokolade, spesielt stratos. Har også vært og er veldig glad i isbiter og epler. Og å pusse tennene er veldig godt ) Jeg venter gutt. Jeg har også "guttemage" den er spiss. Har bare lagt på meg forran på magen. kan ikke se bak at jeg er gravid. Har hørt at "jentemagen" er mer rund. At da har man lagt på seg mer på siden. Da ser man bakfra at man er gravid.
Anabelle2010 har født! Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg hadde liten spiss mage da vi fikk storebror og større og bredere mage med lillesøster. Nå venter vi en jente til og har stor og bred mage denne gangen også.
Ladycaliente Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2010 Godt å høre at flere liker å pusse tenna..hehe..trodde nesten jeg var alene om den dillen..hehe. Ja har hørt at spiss mage som ikke syntes bakfra er guttemage..Ved forrige svangerskap tydet sikkert 80-90% av alle slike tegn på at det skulle bli gutt. hadde også liten spiss og veldig lav mage som ikke syntes bakfra men fikk nå ei jente. Så rart dere ikke ser bilde..Ser det ligger der når jeg går inn på mine offisielle album..hmm.. Når har du termin da lilleeen?
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har samme mage som for 4 år siden Typisk guttemage.Da fikk jeg en gutt.. Denne gangen er jeg mindre og syns ikke att jeg er gravid bakfra... jeg har lyster på surt og søt.. sjokolade er bare såå nam . ikke minst den gule og grønne go morgen yourten.. Nam nam. jeg venter en jente men har en typsk gutte magen-....
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 jeg finner heller ikke noe bilde... legg ut linken til bildet da... kanskje det går da?
Lilleleen Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har termin 10 februar ) Når er din termin? Legg ut linken til bildet, så kan vi se )
Ladycaliente Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2010 Så artig lilleleen, da har vi termin ganske likt. Har selv ul termin 12 februar. Her er linken, håper den fungerer da. http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/570526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå