Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bruker gimp, men det finnes sikkert bedre og mer oversiktlige program enn det.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Har brukt paint.net før, det er kjempebra. Tester nå Photoscape fordi det har en del filtre jeg syns er interessante, f.eks antikkfilter.
ღMorgenSolღ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Det har jeg, men tenke på noe litt mer avansert kansje.. Som har noe mer en det Men må vel ut med penger eller lure triks for å få det til da kansje
ღMorgenSolღ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2010 Takk for svar Kansje jeg finner noe mer på disse en de som Picasa har
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Har laget mye bra med paint.net, jeg. Spørs vel hva slags skills man har. Du vet at det ikke er paint som følger med windows jeg snakker om?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Wow, photoscape overgår alle forventninger til gratisprogram så langt. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå