Pengetreet Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har ei lita frøken på straks tre år som fikk astmadiagnosen for ca 1 1/2 måned siden. Jeg har selv gått til homeopat pga av allergi og har gode erfaringer med det. En ting er hva man kan "eksperimentere" med på seg selv, noe helt annet er hva man vil prøve på ungene... Men den kortisonen er jo heller ikke bra i lengden... Har noen her inne erfaringer å dele med en lettere forvirret mor ?
Turtelduen Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Min sønn fikk aldri diagnosen. Men en høst hostet og hoste han i flere mnd. Jeg gikk til slutt til lege som gav oss astmamedisin. Han sluttet med hostingen, og vi sluttet med medisin for å teste. Gutten begynte å hoste igjen. Pån igjen med medisiner ut vinteren. Sluttet med medisiner da været ble varmere. Neste høst var det på`n igjen. Men da gikk jeg til en naturmedisiner. Han tok test på fingeren og øret. Så tok han laserakupunktur på øret og gutten (samt søsken) gikk på noen slags sukkertabletter en tid. Siden da (det er 2-3 år siden) har han ikke vært noe syk. Hostet par netter, men ellers ingen hoste, ingen forkjølelse, ingen halsbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå