Gå til innhold

Rare lukter...


susieq87

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sikker på at det er noe som lukter stygt inne i huset vårt, synes det er helt forferdelig. Meen, saken er den at det er bare jeg som kjenner det. Jeg har sport alle som har vært her, om de synes det er stygt lukt her, men ingen kjenner det. Regner med at det er graviditeten som gjør det, ellers så vet ikke jeg. Har nettopp vasket gangen med grønnsåpe, skrubbet..synes fortsatt det lukter rart. En annen ting jeg plages med, er at jeg er så giddesløs..kleskurvene gaper men jeg orker ikke ta dem. Føles ut som jeg er sjikkelig lat, alt jeg gjør er tungt. Bare tanken på å brette klær gjør meg kvalm, disse tingene plager meg ellers ikke.

 

Er det flere som har det sånn? Er så redd for at jeg er unormal...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, er også sånn, så det kan ikke være heeelt uvanlig;)

jeg gikk hele jula og kjente på en lukt. var en herlig, frisk duft som jeg gikk rundt å prøvde å finne ut hva var.. var hjemme hos mor og far, så jeg tenkte bare at det var fordi det var en uvanlig lukt som jeg ikke har i mitt eget hus.. men så plutselig merka jeg hva det var.. det var lukta av skyllemiddelet på mine EGNE klær jeg kjente lukta av. og det skyllemiddelet har jeg brukt i 1,5 år, minst!!! så rart!

 

giddalaus er jeg også. er student, og har enda en uke ferie før jeg skal på skole igjen. men jeg får ikke gjort noe som helst. det eneste jeg har gjort idag er å skifte sengklær på senga.. hehe. og lufta bikkja.. er helt håpløs, og regner med at det ikke går spesielt mange dager før sambo ( som begynte på jobb igjen idag) kommer til å ymte frampå om at jeg ikke gjør NOE!=)

huff...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke hvor langt på vei jeg er.. ble gravid med en gang etter MA, uten å ha mens.. pluss at jeg har veldig uregelmessige sykluser.. så har virkelig ikke peiling. har bare tatt utgangspunkt i at jeg var 4 uker på vei den dagen jeg fikk positiv test. i så tilfelle er jeg 7+4 idag:)

 

du da?? har du barn fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg også....

Føler meg skikkelig lat og er giddaløs, alt er tungt, er sykemeldt for tiden pga kvalme og oppkast. Hver gang jeg går å legger meg for kvelden sier jeg til meg selv at "i morgen da skal jeg........" men dagene består mest av å ligge på sofaen foran tv med 10 liters bøtta ved siden av meg i tilfelle jeg ikke rekker toalettet.

Har en datter på 4 år som jeg kjører til bhg hver morgen, og bare det er en utfordring. Samboeren min jobber offshore og er borte 14 dager ad gangen, derfor alene om alt i hjemmet.

Uff,og Uff mye klaging her, men utrolig deilig å høre at andre også har det på samme måte. Vi får bare håpe at formen blir bedre etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...