Blåveis Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hva ville du kjøpt hvis du kunne velge fritt ? - sko - Skibukse - Skijakke - Annen tjukk jakke til fritid - lue - votter - ullundertøy - fleecejakke eller genser - Annet ? Noen som har noe de vil anbefale pga. kvalitet, pris og utseende ?
Blåveis Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2010 dytter litt jeg..... ingen som har vinterklær de er fornøyde med ?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Sko - Colombia, digre vintersko. Varme. Skibukse/jakke til slalåm, utelek - Skogstad Skibuse/jakke til langrenn - Odlo Annen tykk jakke - Skogstad (liker skogstad, de lager gode klær) Lue- Til hverdags, bavac, til langrenn Odlo Votter- har strikkavotter, det slår alt, har skihansker til langrenn. Ullundertøy - Devold eller kari traa Fleece? hvorfor? om jeg måtte, skogstad. Har også god erfaring med klær fra ski bum, ikke til meg selv, men mann og barn har mye i fra det merket. Ikke like solid som skogstad, men mer enn godt nok. En annen ting jeg liker med skogstad er at det er fornuftig priset sammenlignet med feks Bergans, HH, Norrøna og Phoenix.
camilla^ Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Hva ville du kjøpt hvis du kunne velge fritt ? - sko Polarer og after-ski fra Nye nesna fabrikker (nesnalobber) Har og det er mitt beste kjøp noen gang. Se ser kanskje ikke veldig pene ut, men jeg bryr meg ikke for jeg fryser aldri på bena og jeg kan være like lenger ute enn hva ungene kan (like lenge når de innser at de burde bruke sine også... de er vist ikke kule nok for skolebarn...... helt til de har fryst en dag eller to) - Skibukse Bula - Skijakke Bula, har jeg og syns er god og varm. - Annen tjukk jakke til fritid - lue SISSI - laget på island og er i tvil om man får kjøpt der her. - votter SISSI - ullundertøy Cubus sitt syns jeg er helt greit, og passer meg bra. Men jeg bruker mest strømpebukser og det er noen av de som man får kjøpt i dagligvaren, de syns jeg er de beste. - fleecejakke eller genser Bruker kun hjemmestrikkede ullgensere, så fleece aner jeg ikke. Syns ikke fleece er så varmt, også blir jeg så tørr av det. - Annet ? Wenås sin varmedress, det er vel igrunn det eneste jeg bruker vinterstid. Er så kjekt å slippe å kle masse på seg. Bare å ta over vanlig tøy og man holder seg varm nesten uansett hvor kaldt det er. Mens med annet tøy må jeg tenke over hva jeg har under.
alvamamma Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Sko - Sorel Votter - Hestra med ullfor Ullundertøy - Devold eller Nøstebarn Fleecejakke - ville styrt unna vanlig fleece. Det er ikke varmt! Jeg ønsker meg ullfleece fra nostebarn.no. Annet? De har en god hals i ullfleece på Nøstebarn. Den kjøpte jeg i romjula og er storfornøyd. De andre tingene du spør om har jeg ikke peiling på :-)
Blåveis Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2010 Takk for gode tips :-) Tar gjerne imot flere. Når jeg kjøper nå skal det være for å ha det lenge
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Hei, jeg elsker klærne fra Bergans i dermizax. Har jakke og bukse og de er lette å ha på og kan brukes hele året da det er bare å putte på med ullklær under på vinteren. Lag på lag funker bra og varmer mest, dessuten puster dermizaxen så man blir ikke så lett klam om man svetter. Har også bergans fleece jakke som jeg bruker masse. Av ull undertøy har jeg kari traa og har i tillegg annet undertøyplagg fra henne som puster godt. Luer har jeg i kari traa da jeg liker design og fargene på de. Varme vintersko her jeg i sorell merke. Knallgode. Ellers bruker jeg nike shox sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå