*gruffalo* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Vi skal ikke det... Var på en kjempefin sommerferie (og dyr...) i fjor, så har ikke råd til en slik ferie hvert år. Og i høst var vi i Nice, bare meg og han. Det var her jeg ble fridd til:) Så siden vi har to barn sammen, så føler jeg ike vi kan reise alene allerede denne sommeren igjen. Så, våres bryllupsreise blir evt en hyttetur, hehe ) Og norges-ferie med en liten svipp-tur til Sverige litt senere på sommeren:)
Hippomama Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 vi skal ikke på bryllupsreise...har lyst, men vi tørr ikke. jeg sliter nemlig med angst, og vil ikke være alene i et fremmed land, og plutselig få et anfall, også sitter sambo der alene, og vet ikke hva han skal gjøre. jeg prøver å få med foreldrene mine på sommerferie til tyrkia, så vi får se på det som en bryllupsreise da
Studine mevik Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Vi skal halvannen uke til spania. Det koster, men det er noe vi ønsker å bruke penger på. Har funnet rimelige flybilletter og et rimelig hotell. Blir ikke noen luksusferie. Vi regner med å lage en del mat selv på hotellet for å spare penger på det. Nå koster ikke bryllupet vårt så mye, så da går det ann å unne seg en reise alene
Pinnus Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jepp:) Vi gifter oss i utlandet og tar bryllupsreisen samtidig!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Jeg er student og min kommende mann er selvstendig næringsdrivende og kan ta seg fri når det passer, så vi skal på bryllupsreise i en måned. Vi får låne en strandleilighet i Thailand i to uker, deretter går turen til Australia.
Lille Lu Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Vi hadde ikke tenkt det i utgangspunktet - men ble anbefalt det sterkt av en venninne. Dra rett på bryllupsreise - forleng tiden med de gode følelsene og stemningen fra bryllupet. Så vi giftet oss en lørdag og dro mandag morgen, 8 dager. Både da og i ettertid har jeg tenkt at det var helt fantastisk - og for oss viktig med et avbrekk uten barn i en hektisk hverdag. Og ikke minst - surfe videre på bølgen av gode følelser og den fantastiske stemningen.
Diddels Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 trenger ikke bli så dyrt bestandig. Ta ferien i en europeisk storby, det pleier å være student-billig; eller som et vennepar av meg: dra på spa i strømstad Man trenger ikke gjøre det så stort og flott, dere skal ikke imponere noen, bare kose dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå