Zuzi Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Vi vurdere å kjøpe tørketrommel nå... Vi har ikke hatt dette, og nå er jeg dritt lei av å ha tørkestativ stående over hele huset hele tiden... Men er det noen dere anbefaler fremfor andre? Er det stor forskjell på de billige og de dyre..? Regner med at det er det, men er det STOR forskjell..?
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Ja det er stor forskjell,de dyre toerker klaerne paa myemye kortere tid.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Dyr. Mer energieffektiv og så slipper du at den ryker når den er 5 år og en dag. Men uansett, tørketromler bruker masse strøm, så det er ikke noe reelt alternativ til klesstativ mener jeg da.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 IKKE minst på strømforbruk!! Vi har en i energiklasse a, den som bruker minst. En av vi så på brukte nesten dobbel så mye strøm..... Den var i b.... Og 2000 kroner mindre!!
camilla^ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jeg kjøpte en billig en, på salg. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/torketrommel/AWZ7466/whirlpool-torketrommel denne kjøpte jeg for snart 7 år siden, i høst tok den kvelden. Etter 3 flyttinger, og nesten konstant bruk. Vi er 6 mennesker i hus så den har blitt godt brukt for å si det slik. Den stoppet når tøyet var tørt, og har oppført seg helt fint til den dagen den ikke ville mer. Gadd ikke sjekke hva som var galt, da jeg regnet med at det ble dyrere nesten. vi skal nå kjøpe ny, og vi skal ha nesten samme men en modell over som tar mer tøy. Det er greit siden vi har kjøpt ny vaskemaskin som tar mer enn denne tørketrommelen (kan hende det var derfor den tok kvelden også........ *kremt* vi har 9kg vaskemaskin) Men strømforbruket vårt gikk markant ned etter vi fikk tørketrommelen i hus. Vi trenger nesten ikke varme i kjelleren når den har gått en gang i løpet av dagen, så vi kuttet ut varmeovn i kjelleren. Selv vinterstid, med masse minus ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå