Gå til innhold

bevegelse der inne..?

thinkerbelle

Anbefalte innlegg

Jeg er nå inne i uke 15, og etter å ha lest alt jeg har kommet over har jeg skjønt at det allerede nå er bevegelse der inne. Bevegelse som også kan kjennes, hvertfall for de som har vært gjennom en graviditet eller to tidligere. For meg er dette første gang og enda jeg vet at sparkene blir tydelige etterhvert, lurer jeg så veldig på om noen med erfaring kan fortelle meg hva jeg kan kjenne etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, eg venter nr 3 og er 14 veker på vei. Eg kjenner liv i magen, spesielt når eg ligger i senga om morgenen og kvelden. Kjente det tidlig med dei to første og. Det kjennes som små bobler inne i magen=) Seinare blir det jo meir spark=) Men det er godt å kjenne bobler og liv. Kjenner det nede i magen=) Lykke til med babyen i magen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte på uke 14 i dag. er gravid for andre gang. syns d kjennes aller best om kvelden når jeg legger meg og ligger helt stille og kjenner etter. Føles ut som luft som flytter på seg i magen, bare litt anderledes. kjenner også når babyen vender rundt/snur seg. Men bevegelsene er små og svake enda så ikke forvent de harde sparkene de kommer heldigvis myye senere i svangerskapet. de kan bli litt voldsomme på slutten ;) lykke til. tro meg d blir masse små spark snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang for meg også, er i uke 14 nå, men synes eg har kjent noko der inne, men det er så vanskeligt å sei- kan hende det berre var luft, men då eg vokna her ein morgen og la meg på sia, så syntes eg sannelig det var ein anna som snudde litt på seg inni meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...